Badanie Oatly. Wciąż nasza wiedza o alternatywach roślinnych pozostawia wiele do życzenia
Materiał PR Oatly DACH & Poland
23 kwietnia 2024, 14:51
·
4 minuty czytania
Oatly, oryginalna i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane kontynuuje swoje działania w ramach rozpoczętej niedawno kampanii „It’s like milk but made for humans”. Szwedzka marka zleciła badanie [1]*, na temat zrównoważonego odżywiania i alternatyw roślinnych w Polsce. Okazuje się, że pomimo rosnącej świadomości ekologicznej na świecie, edukacja w tych obszarach jest nadal potrzebna. Odpowiadając na te potrzeby, Oatly pokazuje, że produkty roślinne są równie smaczne i idealne jako zamiennik dla produktów odzwierzęcych. We współpracy z warszawskim Barem Prasowym na jeden dzień, 11 kwietnia, firma otworzyła "Bar NIEMleczny", gdzie wszystkie klasyki polskiej kuchni zostały przygotowane na bazie napoju owsianego Oatly.