Biedronka rozszerza swoją propozycję na lato, dodając do niej m.in. dania gotowe, ofertę grillową, nowe napoje, czy wyciskarkę do świeżych soków dla klientów w Zakopanem. Nie są to jedyne ruchy sieci w związku z rozpoczynającym się już na dobre sezonem letnim. Plany dotyczą nawet wprowadzenia całodobowego formatu pracy w sklepach.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Jak co roku miliony turystów wybiorą się na wakacje, żeby w pełni wykorzystać sezon letni. Do najpopularniejszych celów podróży zaliczają się góry, morze, a także Mazury. Wzmożony ruch turystyczny jest okazją dla branży handlowej na wprowadzenie dodatkowej oferty.
Z tej możliwości chce skorzystać Biedronka, która specjalnie na wakacje dodała do swojego zakresu usług nowe pozycje. Dotyczy to m.in. kursującego autobusu w popularnych, turystycznych miejscowościach, a także rozszerzonej oferty produktowej, czy znanych już konsumentom namiotów z wyprzedażami.
Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube. Od teraz Twoje ulubione programy "Rozmowa tygodnia", "Po ludzku o ekonomii" i "Koszyka Bagińskiego" możesz oglądać TUTAJ.
Biedronka przygotowuje specjalną, wakacyjną ofertę na lato
Oprócz kursującego autobusu, urozmaiconej oferty produktowej, a także namiotów z ofertą wyprzedażową, Biedronka planuje także dostosować czas otwarcia sklepów do wymagań klientów. Jak zapowiedział dyskont, w niektórych lokalizacjach markety Biedronki będą otwarte dłużej lub nawet w formacie całodobowym.
Sklepy zmienią swoje godziny pracy na pełną dobę przede wszystkim w nadmorskich miejscowościach. Właśnie tam Biedronka zanotowała największy przychód w zeszłym sezonie. W gronie miast z całodobowymi Biedronkami znajdą się: Darłowo, Ustka, Łeba, Dziwnów, a także Lesko.
W jakich miastach będą namioty wyprzedażowe i specjalny autobus?
Biedronka postawi także namioty wyprzedażowe. Będą w nich dostępne artykuły przemysłowe i tekstylia. Niektóre obniżki mogą sięgać nawet 50 proc. od ceny bazowej. Asortyment będzie różnił się w zależności od lokalizacji. Namioty wyprzedażowe pojawią się w: Miastku, Lęborku, Łebie, Nowogardzie, Pile, Kołobrzegu i Dziwnowie.
W Łebie będzie można poruszać się specjalną linią autobusową. Dzięki niej będzie można dojechać do Biedronki z sześciu różnych przystanków na terenie Łeby. To udogodnienie zostało stworzone z myślą o ułatwieniu dojazdu do supermarketu znajdującego się na obrzeżach miasta. Do podróży ma zachęcać również cena biletu – 1 złoty.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Biedronka jak Versace, Gucci i Louis Vuitton. Na lato przygotowała specjalną kolekcję ubrań
Biedronka jest kojarzona z niskimi cenami i rabatami, co oczywiście pasuje do formatu prowadzonej przez nią działalności. Jednak ten wydźwięk taniości był w przeszłości używany prześmiewczo.
W social mediach popularne były zdjęcia mające wywołać uśmiech za sprawą mocnego kontrastu. Wykonywano je w miejscach kojarzonych z luksusem, na przykład w Dubaju, ale z reklamówką Biedronki w ręce.
Sieć umiejętnie wykorzystała ten trend i wprowadziła ubrania obrandowane własnym logiem i charakterystycznymi kolorami – żółtym, czerwonym i czarnym. Pierwsza kolekcja pojawiła się w 2022 roku i odniosła sukces. Od tego czasu Biedronka regularnie wypuszcza nowe serie ubrań. Tak zdarzyło się i teraz.
Do soboty 9 lipca 2024 roku będzie dostępna limitowana kolekcja odzieży. W proponowanym katalogu produktów znalazły się: klapki, skarpety, t-shirty i bielizna. Ubrania zachęcą do kupna nie tylko ze względu na oryginalność kolekcji, ale także atrakcyjne ceny. Biedronka oferuje, chociażby damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,99 złotych za dwupak.
Od wielu lat Biedronka towarzyszy klientom podczas wakacji. Z roku na rok obserwujemy, że klienci jeszcze chętniej odwiedzają nasze sklepy w trakcie wypoczynku nad morzem czy w górach.
W trakcie wakacji odnotowujemy większy ruch w naszych sklepach w miejscowościach turystycznych nawet o 80%. Cieszymy się, że możemy być blisko naszych klientów i oferować im ich ulubione produkty niezmiennie w niskich cenach.
Paweł Włodarczyk
dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka
W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję – zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej.
Olga Limanowska
kupiec współodpowiedzialny z Biedronka Fan Collection