świąteczny Lidl na ul. Krasińskiego w Warszawie
Jedyny taki Lidl w Polsce. Andziaks zmieniła go w świąteczną krainę Fot. INNPoland.pl

Święta tuż tuż, a wiele sklepów i punktów usługowych już zachwyca dekoracjami z tej okazji. Do tego grona dołączył również Lidl, a dokładniej jedna z jego placówek w Warszawie. Sieć nawiązała współpracę z popularną influencerką Andziaks, która dokonała świątecznej przemiany sklepu.

REKLAMA

Chodzi o Lidl przy ulicy Kasprowicza 117 w Warszawie. 1 grudnia sklep zaprezentował świąteczną iluminację, zaprojektowaną przez Angelikę Trochonowicz, znaną w sieci jako Andziaks. Influencerka zasłynęła przede wszystkim corocznymi vlogmasami na YouTube oraz zamiłowaniem do dekoracji, które robią efekt WOW.

Andziaks dokonała świątecznej przemiany sklepu Lidl

Iluminacja rozpoczęła się 1 grudnia, jednak influencerka pochwaliła się współpracą w mediach społecznościowych 4 grudnia, w nowym filmie zatytułowanym:"VLOGMAS 4 : ZROBIŁAM NAJWIĘKSZĄ DEKORACJĘ W MOIM ŻYCIU!".

logo
Świąteczny Lidl na ul. Krasińskiego w Warszawie Fot. INNPoland.pl

Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu do 6 stycznia. Lidl podkreśla, że twórcy zadbali o bezpieczeństwo i zgodność z przepisami przeciwpożarowymi. Dekoracje wykonano w technologii LED, a sklep (podobnie jak wiele innych placówek sieci) korzysta z paneli fotowoltaicznych.

W filmie Andziaks możemy zobaczyć m.in. świecące sanie z reniferami na dachu oraz śnieżynki na elewacji. Cały sklep lśni świątecznymi lampkami, przyciągając wzrok z daleka. Przed wejściem stanęły choinki z dodatkowymi światełkami, a nieco dalej, przy chodniku, pojawiła się ogromna, świecąca bombka, przez którą można przejść w drodze do sklepu. To jedyny Lidl w Polsce w tak wyjątkowej, świątecznej odsłonie.

Na TikToku Lidl Polska trwa konkurs, aby wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć w komentarzu pod filmem na pytanie: "Bez jakich przysmaków z Lidla nie wyobrażasz sobie świąt?" Konkurs potrwa do 11 grudnia.

logo
Jedyny taki Lidl w Polsce. Andziaks zmieniła go w świąteczną krainę Fot. INNPoland.pl

Na zwycięzców czekają nagrody: iPhone 17, karta podarunkowa o wartości 500 zł na zakupy w Lidlu, paczka ze świątecznymi produktami oraz 20 bonów o wartości 100 zł każdy.

Jedyny taki Lidl w Polsce

W projekt zaangażowali się także inni twórcy internetowi: Damian Tkaczuk, Patryk Szczepanik, Kozacka Warszawa, Maciek Zalech, StylizacjeTV, Pysia, Haaipapi, Magda Bereda i Fusialka. Influencerzy pokazują "najbardziej świątecznego Lidla w Polsce" w swoich kanałach na TikToku oraz Instagramie.

Lidl prowadzi także tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem "Opłaca się świętować każdego dnia", podkreślając ideę codziennych gestów życzliwości. Akcja realizowana jest w 31 krajach i łączy świąteczny klimat ze strategią "Lidl. To się opłaca". W kampanii akcentowane są tematy świadomego odżywiania, odpowiedzialności społecznej oraz wspierania organizacji charytatywnych.

Dla tych, którzy mogą nie wiedzieć – vlogmas to wyzwanie, które stawiają sobie twórcy internetowi, nie tylko na YouTube. Polega na codziennym publikowaniu filmów w grudniu, od 1 do 24 lub 25 dnia miesiąca. Można też powiedzieć, że to pewnego rodzaju kalendarz adwentowy.

logo
Świąteczny Lild na ul. Krasińskiego w Warszawie Fot. INNPoland.pl

Angelika Trochonowicz od wielu lat pokazuje swoim widzom fragmenty swojego codziennego życia. Seria vlogmasów cieszy się jednak największą popularnością na jej kanale. Influncerka co roku zaskakuje publiczność nowymi pomysłami na przygotowania do świąt, niebanalnymi dekoracjami czy świątecznymi wyjazdami – m.in. do Laponii, nazywanej "ojczyzną Świętego Mikołaja", czy Nowego Jorku.