Tu jest jakby luksusowo. Biedronka zrywa z wizerunkiem przaśnego dyskontu

Konrad Bagiński
Biedronka kompletnie zreorganizowała swój flagowy sklep w Warszawie przy ul. Dolnej. Znajduje się on tuż obok biur firmy i to tu trafiają wszelkie nowości i testowane są nowe pomysły. Obecnie sklep przestał przypominać starą Biedronkę i zyskał sznyt ekskluzywności.
Biedronka zmienia się nie do poznania. Flagowy sklep jest bardziej elegancki Foto: Łukasz Antczak/Agencja Gazeta
Nowy sklep jest określany mianem Biedronki 2.0 – już to sygnalizuje, że firma planuje dość poważne zmiany. Jak donosi serwis wiadomoscihandlowe.pl, pomysł na odświeżenie wyglądu sklepów obejmuje kilka punktów.

Po pierwsze, wyraźnie oddzielono od siebie kategorie produktów oraz ustawiono je w nowy, bardziej intuicyjny dla klientów sposób. Koniec szukania towarów. Na dodatek artykuły promocyjne, szczególnie poszukiwane, są w osobnych modułach, odpowiednio oznaczonych.

Więcej miejsca w sklepie
W nowym sklepie są też kasy samoobsługowe i tzw. szybkie kasy (dla klientów, którzy kupują nie więcej, niż 10 produktów). Wrażenia nowoczesności dopełnia duża liczba ekranów, prezentujących produkty.


W sklepie przy ul. Dolnej są także nowe oznaczenia działów. Przy napisach pojawiły się także ekrany i ikony przykładowych produktów. Ma to pomóc klientom w poruszaniu się po sklepie – obecnie nieco bardziej przestronnym.

Bardzo ciekawe jest też oszczędniejsze użycie żółtej i czerwonej farby. Obecnie więcej elementów jest w stonowanych, białych i czarnych kolorach, wyglądają bardziej designersko.

Na dodatek w sklepie zamontowano w końcu system komunikacji głosowej, podpowiadający które kasy będą otwierane i zamykane. Przez większość czasu w sklepie gra cicha muzyka.

Biedronka ostatnio otworzyła cieszący się dużą popularnością outlet, gdzie trafiają końcówki serii towarów, zastąpiła też słynne świeżaki nowymi maskotkami - Słodziakami.