Tu jest jakby luksusowo. Biedronka zrywa z wizerunkiem przaśnego dyskontu
Biedronka kompletnie zreorganizowała swój flagowy sklep w Warszawie przy ul. Dolnej. Znajduje się on tuż obok biur firmy i to tu trafiają wszelkie nowości i testowane są nowe pomysły. Obecnie sklep przestał przypominać starą Biedronkę i zyskał sznyt ekskluzywności.
Po pierwsze, wyraźnie oddzielono od siebie kategorie produktów oraz ustawiono je w nowy, bardziej intuicyjny dla klientów sposób. Koniec szukania towarów. Na dodatek artykuły promocyjne, szczególnie poszukiwane, są w osobnych modułach, odpowiednio oznaczonych.
Więcej miejsca w sklepie
W nowym sklepie są też kasy samoobsługowe i tzw. szybkie kasy (dla klientów, którzy kupują nie więcej, niż 10 produktów). Wrażenia nowoczesności dopełnia duża liczba ekranów, prezentujących produkty.
W sklepie przy ul. Dolnej są także nowe oznaczenia działów. Przy napisach pojawiły się także ekrany i ikony przykładowych produktów. Ma to pomóc klientom w poruszaniu się po sklepie – obecnie nieco bardziej przestronnym.
Bardzo ciekawe jest też oszczędniejsze użycie żółtej i czerwonej farby. Obecnie więcej elementów jest w stonowanych, białych i czarnych kolorach, wyglądają bardziej designersko.
Na dodatek w sklepie zamontowano w końcu system komunikacji głosowej, podpowiadający które kasy będą otwierane i zamykane. Przez większość czasu w sklepie gra cicha muzyka.
Biedronka ostatnio otworzyła cieszący się dużą popularnością outlet, gdzie trafiają końcówki serii towarów, zastąpiła też słynne świeżaki nowymi maskotkami - Słodziakami.