Reklama.
Nieoficjalne informacje na ten temat zdobyły „Wiadomości Handlowe”. Sieć do tej pory nie ruszyła jeszcze z promowaniem nowej kampanii. Ze wstępnych ustaleń wynika jednak, że mechanizm promocji będzie podobny do tej znanej ze Świeżaków. Klienci za dokonanie zakupu warzyw i owoców i za korzystanie z karty lojalnościowej Biedronki będą dostawać punkty. Te będą mogli następnie wymieniać na nowe pluszaki.
Tym razem do zdobycia będą zwierzęta m.in. lis, jeż, sowa i królik. Łącznie zebrać będzie można 6 różnych maskotek.
Gang Słodziaków to kontynuacja promocji „Gang Świeżaków”
Akcja odniosła tak duży sukces, że dyskont przeprowadził aż dwie edycje. W ramach tej drugiej do polskich domów trafiło aż 8 mln pluszaków.
Akcja odniosła tak duży sukces, że dyskont przeprowadził aż dwie edycje. W ramach tej drugiej do polskich domów trafiło aż 8 mln pluszaków.
Promocja wzbudzała ogromne emocje. Media co chwilę donosiły o próbach kradzieży naklejek, konkurencja próbowała odpowiadać rozdawanie własnych maskotek, a marketingowcy Biedronki zacierali ręce. Dzięki prostej akcji udało im się nakręcić zainteresowanie siecią bez wydawania grosza.
Z badań przeprowadzonych przez Nielsena wynika, że o „Gangu Świeżaków” słyszało 93 proc. respondentów. 40 proc. przyznało natomiast, że odwiedzało sklepy tej sieci częściej, ze względu na możliwość zebrania naklejek i odebrania nagród.