Poważny polski konkurent dla Biedronki. Rozrasta się jak szalony
Kolejne placówki sieci Dino Polska wyrastają jak grzyby po deszczu. Tylko w tym roku powstało ich aż 120. W zestawieniu z Biedronką, portugalski konkurent nie rozwija się tak prężnie.
Dynamiczne wzrosty Dino
Kwartalnie Dino otworzyło 40 nowych placówek handlowych. Z kolei Jeronimo Martins w ciągu trzech miesięcy otwiera 15 nowych Biedronek, lecz równocześnie zamykając 10, co daje zaledwie 5 nowych sklepów.
Polska sieć korzysta z tego samego schematu, co konkurent z Portugalii - otwiera punkty w mniejszych miejscowościach i unika centrów dużych miast.
A plany ma ambitne - do 2020 roku Dino planuje otwarcie ponad 500 nowych placówek. We wzroście może pomóc im również koncesja na paliwo, dzięki której Dino będzie mogło stawiać stacje benzynowe i handlować we wszystkie niedziele.