Nie zgadniecie, co Polsat pokaże o 20 w Wigilię. Ceny reklam przy filmie porażają

Konrad Bagiński
Kilka lat temu Polsat usiłował nie wyemitować w przedświąteczny wieczór „Kevina samego w domu”. Podniosła się wrzawa i stacja została do tego zmuszona. O tej pory miliony widzów czekają na film a Polsat życzy sobie coraz więcej pieniędzy za reklamy towarzyszące tej produkcji. Teraz 30-sekundowe spoty są wycenione na ponad 80 tysięcy złotych.
Polsat znów pokaże "Kevina samego w domu" i znów zarobi na tym miliony. Kadr z filmu "Kevin sam w domu"
"Kevin sam w domu" to absolutnie najdroższa pozycja w cenniku stacji na grudzień. Ale Polsat wie, co robi – w zeszłym roku film o perypetiach młodego McAllistera rozbił bank. W wigilijny wieczór oglądało go ok. 4,4 miliona widzów, czyli co trzeci Polak, który miał wtedy włączony telewizor.

Warto też zauważyć, że Polsat i tak obniżył ceny w stosunku do zeszłego roku. W Wigilię 2017 reklamy przy Kevinie kosztowały nawet 107 tysięcy za 30 sekund (wszystkie ceny netto i bez rabatów), podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Inne pozycje tańsze
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia najdroższą pozycją w cenniku reklam jest czas między wieczornym serwisem informacyjnym i sportowym oraz pogodą. Pół minuty kosztuje 61 – 63 tysiące złotych.


Sporo tańsze będą spoty emitowane podczas sylwestrowej imprezy Polsatu, tradycyjnie nafaszerowanej reklamami jak barszcz uszkami. Najdroższe kosztują ok. 37 tysięcy złotych.

Gwoli przypomnienia: trików stosowanych przez Kevina w filmie, nie należy powtarzać w domu. Są śmiertelnie groźne.