Gdzie firmy byłyby bez nich? Dyrektor Marketingu Roku 2018 wybrany

Mariusz Janik
O tym, jak ważny jest w dzisiejszej zażartej konkurencji rynkowej szef działu marketingu, nikogo chyba nie trzeba przekonywać. Dlatego konkurs na Dyrektora Marketingu Roku ma nie mniejsze znaczenie niż konkursy, w których swoimi dokonaniami konkurują prezesi korporacji.
Gala wręczenia nagród w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018. Fot. materiał organizatora
Konkurs, określany skrótem DMR, organizowany jest przez Mediarun.com. Ogłoszenie wyników tegorocznej, 8. edycji konkursu odbyło się podczas Marketing & Sales Executive Summit w Hotelu Warszawianka. Członkowie kapituły podzielili konkurs na 15 kategorii głównych, 6 specjalnych oraz 2 zespołowe.

Najważniejszą z nagród – Grand Prix – otrzymała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu w firmie Huawei. Ale warto wspomnieć też o wyróżnieniach, które trafiły do rąk Michała Białka (Wykop.pl), Justyny Grzyl (PayU), Zbigniewa Ptaszyńskiego (Sendit) oraz Andrzeja Świderskiego (Euroflorist).


Kolejna edycja konkursu – już w przyszłym roku, tym razem nieco wcześniej, gdyż finał planowany jest na 23-24 października, podczas – rzecz jasna – Kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2019.