Jeśli lubisz street food, to teraz możesz jeść go nawet w domu. Lidl przychodzi z pomocą

Marcin Długosz
Food trucki opanowują wszystkie większe imprezy plenerowe, a coraz częściej można znaleźć je także na mieście. Wraz z nimi pojawia się coraz więcej miłośników ulicznego jedzenia. Zauważył to Lidl i teraz urozmaica swoją ofertę.
Lidl zainspirował się food truckami i do swojej oferty wprowadza street food. Fot. Krzysztof Hadrian / Agencja Gazeta
W poniedziałek na sklepowych półkach i w lodówkach pojawią się m.in. kolorowe burgery, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy też azjatyckie pierożki – wylicza portal dlahandlu.pl. Apetyt wegetarian także zostanie zaspokojony. Dla nich przygotowano falafel oraz pierożki gyoza z warzywami i tofu.

Ten Lidl będzie otwarty przez 148 godzin bez przerwy
Jeśli myśleliście, że otwarcie sklepu na festiwalu muzycznym jest czymś prostym, rzućcie okiem na dane, które udostępnił Lidl. Ta sieć uruchomi swój sklep na Pol’and’Rock Festiwal w Kostrzynie na Odrą. Sama ekipa Lidla będzie liczyć aż 240 osób.


Pod koniec lipca sieć, jak co roku, znów pojawi się na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą (gdzie, jak się okazuje – będzie można jednak dojechać pociągiem). Rockowa Wyspa Lidla będzie działać 24 godziny na dobę, łącznie 148 godzin bez przerwy.

Do Biedronki wchodzą klapki kultowej marki Kubota
Biedronka wprowadzi do sprzedaży legendarny produkt, jakim są klapki marki Kubota. Powszechnie wiadomo, że moda lat 90. jest obecnie inspiracją dla wielu projektantów, a dzieciaki urodzone po 2000 wyglądają jakby przybyły z przeszłości. Teraz rzeczywiście będą mogły poczuć się tak jak czuła się połowa Polski w najntisach.

Klapki Kubota będą dostępne w Biedronce od 25 lipca do 7 sierpnia. Dla kobiet przygotowano cztery kolory w rozmiarach 37-40. Dla mężczyzn będą dostępne 2 kolory w rozmiarach 41-45. Najbardziej zachęcająca jest cena wynosząca jedynie 19.99 zł za parę.