Awaria w Aliorze. Klienci skarżą się, że padła bankowość internetowa

Konrad Siwik
Klienci Alior Banku od rana skarżą się na trudności w logowaniu do bankowości internetowej. Niektórzy sami znaleźli rozwiązanie.
Klienci nie mogą zalogować się do bankowości internetowe j Alior Banku. Fot. Krzysztof Mazur/ Agencja Gazeta
Jak widać na profilu Aliora na Facebooku, kilku klientów skarży się, że ma problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej.
Jeszcze wczoraj jedna z klientek miała także problem z zalogowaniem do aplikacji.
Sam bank nie odniósł się jeszcze do awarii, także nie wiadomo, czy problem został ostatecznie rozwiązany.
Klienci mają rozwiązanie
Z komentarzy pod postami można dowiedzieć się, że logowanie za pośrednictwem przeglądarki Safari działa poprawnie. Także domyślna przeglądarka na Androidzie powinna działać.


Awarie w bankach
o seriach awarii w bankach informowaliśmy w kwietniu. Wtedy problemy dotknęły ING Bank Śląski. Problemy dotyczyły przede wszystkim logowania się na konto w serwisie internetowym banku oraz płatności kartą ING w sieci. Usterka dotyczyła też serwisu Moje ING.

Także klienci banku Santander mieli utrudniony dostęp do bankowości mobilnej i elektronicznej. Nie działały przelewy natychmiastowe, szybkie przelewy z konta oraz BLIK.