Wreszcie ktoś docenił stałych klientów. Kto dostanie darmowy, nielimitowany internet na 2 tygodnie?
Stali klienci często narzekają, że operatorzy szybko o nich zapominają, skoro ci podpisali już umowę. Z ich obserwacji wynika, że na kolejne promocje i obniżki mogą liczyć tylko nowi abonenci. Niektórzy usługodawcy dają jednak dobry przykład. Wdzięczność wobec wiernych klientów wyraża T-Mobile, który ma dla nich prezent na tegoroczne Mikołajki.
Z dwóch darmowych tygodni nielimitowanego internetu skorzystają zarówno Klienci opłacający miesięczny abonament, jak i użytkownicy telefonów na kartę czy osoby preferujące usługi typu MIX. Promocja dotyczy wszystkich kategorii klientów – tych indywidualnych (osoby prywatne) i tych biznesowych (właściciele małych i średnich firm).
Gwiazdkowy prezent T-Mobile wpisuje się w szersze spektrum działań podejmowanych przez operatora w okresie przedświątecznym. Pod koniec listopada ruszył on z ogólnopolską kampanią świąteczną. W jej ramach w mediach tradycyjnych i elektronicznych zagościły nastrojowe spoty podkreślające znaczenie ciągłego kontaktu z rodziną w okresie świąt. Nielimitowany internet w aplikacji Mój T-Mobile od 6 grudnia 2019 • YouTube / TMobilePL
Mikołajkowemu podarunkowi też przyświeca idea, by każdy miał ułatwiony kontakt z najbliższymi oraz możliwość dzielenia się informacjami i życzeniami w tym wyjątkowym okresie roku. A do tego potrzeba nie tylko niezawodnej sieci czy komfortowego dostępu do mobilnego internetu, ale także telefonu, który podoła wszelkim telekomunikacyjnym nowinkom.
W ostatnim czasie pozycją hitów na rynku smartfonów cieszą się Samsung Galaxy S10e i A50. Z okazji tegorocznych świąt oba modele znalazły się w najnowszej gwiazdkowej ofercie T-Mobile. Przy wykupie jednego z dwóch wariantów abonamentu można stać się właścicielem przypisanego do umowy telefonu za złotówkę.
Więcej informacji o świątecznym prezencie T-Mobile i specjalnej ofercie abonamentowej z przecenionymi smartfonami można zasięgnąć w stacjonarnych salonach magentowego operatora oraz na jego oficjalnej stronie internetowej. O całej kampanii promocyjnej jest też głośno w radiu, telewizji i internecie, w tym mediach społecznościowych.
Artykuł powstał we współpracy z T-Mobile