Pomoc dla służby zdrowia, hodowców i konsumentów. Ta firma włącza się w walkę z epidemią
Na całym świecie trwa walka z epidemią koronawirusa. Dołącza do niej Hochland Polska. Jeden z największych na polskim rynku producentów serów (właściciel marek Hochland, Almette i Valbon) kieruje swoje wsparcie do trzech grup: pracowników służby zdrowia, hodowców oraz konsumentów. Wszystko po to, aby wspomagać tych, którzy w tym niełatwym czasie szczególnie potrzebują pomocy.
– Nie ulega wątpliwości, że zapotrzebowanie na pomoc ze strony szpitali jest teraz ogromne. Przyłączamy się do zbiórki Fundacji Siepomaga z głębokim przekonaniem, że taka forma pomocy będzie realnym wsparciem, najbardziej dostosowanym do bieżących i pilnych potrzeb placówek zdrowia – komentuje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.
Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska•Materiały prasowe / Hochland
Trwająca epidemia uderza też w gospodarkę. Dlatego Hochland kieruje konkretne wsparcie do swoich dostawców mleka skupionych w ok. 600 rodzinnych gospodarstwach w całej Polsce. Firma zapewnia hodowców o utrzymaniu ciągłości skupu zgodnie z dotychczasowymi ilościami, a także deklaruje pomoc finansową w sytuacjach kryzysowych.
W tych trudnych dla wszystkich czasach firma myśli też o potrzebach lokalnych społeczności, czyli o konsumentach. W Kaźmierzu i Węgrowie, miejscowościach, w których działają zakłady Hochland Polska, koordynowane są akcje przekazywania żywności dla osób starszych i niepełnosprawnych. Równocześnie ruszają rozmaite akcje edukacyjne.
Zakład Hochland Polska w Kaźmierzu•Materiały prasowe / Hochland
Wśród akcji edukacyjnych #ZOSTAŃ W DOMU znajdą się dwa cykle video Almette – Niedziela bez nudy oraz Gotowanie bez reszty. Poprowadzi je ambasador marki – szef kuchni David Gaboriaud. Z kolei marka Hochland zaprosi konsumentów w podróż kulinarną, dzieląc się przepisami z różnych stron świata z wykorzystaniem własnych serków kremowych.
Warto dodać, że od początku sytuacji kryzysowej w firmie Hochland działa Zespół Koordynacji Działań Ochronnych. Pilnuje on nie tylko ochrony zdrowia pracowników, ale także stabilności procesu produkcji tak, aby możliwe było zapewnienie ciągłości dostaw produktów spożywczych dla konsumentów w całej Polsce. – Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ich dostępność była maksymalna – zapewnia Jacek Wyrzykiewicz.
Artykuł powstał we współpracy z marką Hochland