LG świętuje. Te lodówki przekroczyły granicę miliona sprzedanych sztuk

Kamil Nowicki
Marka LG sprzedała na całym świecie milion sztuk lodówek InstaView. Również w Polsce cieszą się one dużą popularnością.
LG sprzedał milion lodówek z funkcją InstaView. Fot. materiały prasowe LG

Zobacz, co masz jedzenia

Jak podaje LG, na wynik miliona sprzedanych sztuk ma wpływ globalny charakter kanału sprzedażowego. Według producenta każdego dnia, w blisko 150 krajach na 6 kontynentach, sprzedawanych jest średnio ponad 700 sztuk lodówek.

LG InstaView to lodówki należące do kategorii Side-By-Side i są uważane za segment premium, ponieważ - jak podkreśla producent - to stylowe, eleganckie i praktyczne urządzenia. Lodówka została nagrodzona w najważniejszych konkursach wzornictwa przemysłowego takich jak Red Dot Design Award oraz iF design Award.


LG deklaruje, że firmie zależy na dostarczaniu klientom funkcjonalnej i praktycznej technologii. Przede wszystkim chodzi o funkcję InstaView, która po dwóch stuknięciach w panel lodówki przekształca go przezroczyste okno. Dzięki temu, bez otwierania lodówki, możemy zobaczyć co jest w środku.

Lodówki LG mogą być też wyposażone w technologię Smart Care+, która ma dłużej utrzymywać świeżość żywności, zmniejszyć zużycie energii oraz dostosowywać się do zachowania użytkowników. Ciekawa również jest funkcja Craft Ice, dzięki której uzyskamy kuliste bryłki lodu.