Sprawdźcie swoje transakcje z poniedziałku. Klientom tego banku zniknęły pieniądze
Chwile grozy mogli przeżyć wczoraj wieczorem klienci mBanku, którzy zalogowali się na swoje konta i odkryli serię podwójnie naliczonych transakcji. W serii oficjalnych oświadczeń bank odniósł się do awarii i poinformował, co dalej z niesłusznie zabranymi pieniędzmi.
Awaria w mBanku
Dziś rano, tuż po godz. 7, mBank poinformował na swoich kontach w mediach społecznościowych o usunięciu awarii. Przedstawiciele banku zapewniają przy tym, że nie trzeba składać reklamacji: zwrot pieniędzy powinien być automatyczny. Korekta transakcji powinna się pojawić w historii operacji."Na skutek błędu niewielka grupa klientów mogła zobaczyć informacje dotyczące innych osób. Ze względów bezpieczeństwa natychmiast ograniczyliśmy dostęp do serwisu. Pieniądze klientów są bezpieczne. Z każdą z osób, której ten problem dotyczy kontaktujemy się indywidualnie. Podjęliśmy wszystkie kroki, jakich wymaga od nas prawo, interes i bezpieczeństwo klientów. Bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich klientów, których ten problem dotknął" – pisał wówczas w oświadczeniu bank.