Wielka promocja w Lidlu. Produkty kupisz nawet 68 proc. taniej

Krzysztof Sobiepan
W sklepach Lidl trwają obecnie całkiem niezłe promocje na wiele grup produktów. Sporo taniej kupimy m.in. polskie warzywa ale też mięso. Jest też kolejna promocja na słodkie napoje, co nieco pomaga zdzierżyć podatek cukrowy. Trzeba się jednak śpieszyć, do końca oferty pozostało niewiele czasu.
Lidl znowu zadowolił klientów promocjami. Fot. Jakub Włodek / Agencja Gazeta

Weekend promocji w Lidlu

Jak wskazuje sieć dyskontów Lidl na oficjalnej stronie, kupujący mogą liczyć na wiele promocji na warzywa, owoce i mięso.

Aż 68 proc. tańsze są polskie ziemniaki (2,38 zł/ 5kg/ 1 opak.). Taniej o 40 proc. kupimy też polskie jabłka gloster lub idared (1,79 zł zamiast 2,99zł/kg). Tańsze o 30 proc. są też polskie gruszki deserowe (3,49 zł zamiast 4,99 zł/kg) . Pęczek włoszczyzny kupimy zaś 41 proc. taniej, za 3,99 zł.

W ramach kolejnych promocji "na podatek cukrowy" taniej kupimy też Pepsi. Za dwupak 2,5 l zapłacimy 9,99 zł co oznacza cenę 2 zł za litr napoju. Jest też promocja na sam cukier. Biały "kryształ" kupimy w promocji 2+1 opakowanie gratis.


Tylko w piątek w Lidlu kupić można boczek bez w cenie 9,99 za kilogram. Z aplikacją Lidl Plus znacznie taniej kupimy zaś schab wieprzowy bez kości w plastrach. Drugie opakowanie 300 gram jest tańsze o 80 proc. Czyli za jeden produkt płacimy 4,59 zł, a nie 7,69 zł.

Aplikacja Lidl Plus

Co lepsze oferty dostępne są jedynie dla posiadaczy aplikacji Lidl Plus. To ona pozwoli na skorzystanie z promocji, przez aktywację kuponów i zeskanowanie przy kasie kodu QR.

Samą aplikację opisywaliśmy w INNPoland.pl już wcześniej. Okazała się sukcesem i znalazła się na pierwszym miejscu w Polsce wg zestawienia AppBrain w kategorii darmowe aplikacje w sklepie Google Play. W ciągu kilku dni znalazła ona swoje miejsce na ponad pół milionie urządzeń. To był jeden z rekordowych wyników w kategorii darmowych aplikacji.

Jak pokazywały dane niemal 80 proc. z jej odbiorców to byli użytkownicy Androida, a tylko nieco ponad 20 proc. - posiadacze iOS.
Czytaj także: Ta aplikacja podbiła serca Polaków. Ponad pół miliona pobrań w kilka dni od startu