Carrefour Okazje oferuje produkty z drugiej ręki. I to w modnej galerii handlowej

Natalia Gorzelnik
Telefony, laptopy i elektroniczne akcesoria. Carrefour Polska otworzył w warszawskim centrum handlowym Arkadia swój pierwszy punkt z używanymi produktami.
Carrefour rozwija również testowany jesienią koncept stref OUTLET, które działają już w 6 lokalizacjach. Źródło: Twitter/Carrefour Polska

Carrefour Okazje

O sprawie czytamy w wiadomoscihandlowe.pl. Nowy koncept handlowy ma pozwolić sieci Carrefour "zdywersyfikować ofertę i dostosować się do długoterminowej wizji, oferując nowe sposoby konsumpcji, zmniejszając ilość odpadów i dając drugą szansę produktom".

– Na początek nasi klienci będą mogli znaleźć w ofercie odnowione produkty, takie jak telefony, laptopy, czy akcesoria – komentuje Antoine Matevet, dyrektor ds. strategii transformacji Carrefour Polska.

Przypomnijmy, że sieć Carrefour rozwija kilka innych projektów, m.in. koncept Carrefour Outlet, w których oferuje klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w atrakcyjnych cenach. Asortyment stref OUTLET nabyć można w kwotach rozpoczynających się już od 1,99 zł. Produkty wygodnie grupowane są według cen - do 5, 10, 15 zł, a klienci znajdą tam również strefę okazji oraz super ofert.


Strefy OUTLET w sklepach Carrefour działają obecnie w sześciu lokalizacjach, m.in. w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku.


Lidl Outlet

Jak pisaliśmy w InnPoland, w Opolu ruszył pierwszy Lidl Outlet. W placówce przy ul. Ozimskiej 184 klienci nie znajdą żywności. Jest za to szeroki wybór artykułów przemysłowych m.in. ubrania, obuwie, tekstylia, sprzęt RTV i AGD oraz akcesoria do domu przecenione nawet o 80 procent.

Asortyment to głównie produkty ze starszych kolekcji i końcówek serii. Outlet pozwoli Lidlowi wyprzedać towary, które nie straciły na jakości, ale zalegają w magazynach.
Czytaj także: Rusza pierwszy w Polsce Lidl Outlet. Sklep oferuje bardzo duże zniżki