Internauci zalali hejtem, firmy... podziękowały. Zaskakująca reakcja po meczu Polska-Słowacja
W poniedziałek biało-czerwoni przegrali 1:2 w swoim pierwszym meczu na Euro 2020. Po czym internauci zmasakrowali ich bardziej boleśnie niż wcześniej Słowacy. Klasę pokazali na szczęście sponsorzy. Vistula i Totalizator Sportowy podziękowali naszej reprezentacji za sportowe emocje.
Polska - Słowacja
Po wczorajszym spotkaniu Polska-Słowacja w ramach Euro 2020 kibice biało-czerwonych nie zostawili na reprezentacji suchej nitki.Szczególnie oberwało się Wojciechowi Szczęsnemu, który już na zawsze zapisał się w historii rozgrywek jako jedyny bramkarz, który strzelił swojej drużynie “samobója”. To przez to, że piłka odbiła się od jego dłoni, zanim wpadła do bramki.
Frustrowała też czerwona kartka Krychowiaka i fakt, że Słowacja miała być naszym najłatwiejszym przeciwnikiem w grupie.
Sponsorzy podziękowali za emocje
Tym bardziej zaskakująca dla wielu okazała się postawa sponsorów, którzy reprezentacji… podziękowali.We wtorkowych wydaniach dzienników ukazały się reklamy Vistuli ubierającej polską reprezentację piłkarską i Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski, z podziękowaniami dla piłkarzy i za wspólne emocje - donosi portal wirtualnemedia.
Dwustronicowa reklama Vistuli ze zdjęciem naszych piłkarzy i trenera Paulo Sousy i hasłem "Dziękujemy” pojawiła się we wtorek m.in. w "Gazecie Wyborczej”. To kontynuacja kampanii realizowanej w ostatnich tygodniach pod hasłem "Piłka w stylu Vistula”.
Totalizator Sportowy w reklamie opublikowanej na pierwszej stronie "Super Expressu” podkreślał: "Dziękujemy za wspólne emocje. Kibicujemy dalej!”. Co ciekawe, sam "Super Express" na pierwszej stronie, tuż obok zdjęcia z meczu, umieścił napis "WSTYD".