Internauci zalali hejtem, firmy... podziękowały. Zaskakująca reakcja po meczu Polska-Słowacja

Natalia Gorzelnik
W poniedziałek biało-czerwoni przegrali 1:2 w swoim pierwszym meczu na Euro 2020. Po czym internauci zmasakrowali ich bardziej boleśnie niż wcześniej Słowacy. Klasę pokazali na szczęście sponsorzy. Vistula i Totalizator Sportowy podziękowali naszej reprezentacji za sportowe emocje.
Wojciech Szczęsny i Kamil Glik podczas meczu grupowego Polska - Slowacja. Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta

Polska - Słowacja

Po wczorajszym spotkaniu Polska-Słowacja w ramach Euro 2020 kibice biało-czerwonych nie zostawili na reprezentacji suchej nitki.

Szczególnie oberwało się Wojciechowi Szczęsnemu, który już na zawsze zapisał się w historii rozgrywek jako jedyny bramkarz, który strzelił swojej drużynie “samobója”. To przez to, że piłka odbiła się od jego dłoni, zanim wpadła do bramki.
Frustrowała też czerwona kartka Krychowiaka i fakt, że Słowacja miała być naszym najłatwiejszym przeciwnikiem w grupie. Internet po meczu zalał hejt, najczęściej wulgarny. Wystarczyło poczytać komentarze na oficjalnych profilach Łączy nas piłka. Większość mocno poniżej krytyki, nawet w obliczu niezbyt udanego spotkania.

Sponsorzy podziękowali za emocje

Tym bardziej zaskakująca dla wielu okazała się postawa sponsorów, którzy reprezentacji… podziękowali.


We wtorkowych wydaniach dzienników ukazały się reklamy Vistuli ubierającej polską reprezentację piłkarską i Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski, z podziękowaniami dla piłkarzy i za wspólne emocje - donosi portal wirtualnemedia.

Dwustronicowa reklama Vistuli ze zdjęciem naszych piłkarzy i trenera Paulo Sousy i hasłem "Dziękujemy” pojawiła się we wtorek m.in. w "Gazecie Wyborczej”. To kontynuacja kampanii realizowanej w ostatnich tygodniach pod hasłem "Piłka w stylu Vistula”.


Totalizator Sportowy w reklamie opublikowanej na pierwszej stronie "Super Expressu” podkreślał: "Dziękujemy za wspólne emocje. Kibicujemy dalej!”. Co ciekawe, sam "Super Express" na pierwszej stronie, tuż obok zdjęcia z meczu, umieścił napis "WSTYD". Postawa sponsorów nie przypadła jednak do gustu wszystkim kibicom. Euro dla Polaków jeszcze się nie skończyło - przed nami jeszcze co najmniej dwa mecze. Kolejny z nich zostanie rozegrany w sobotę 19.06.2021. Biało-czerwoni zmierzą się z Hiszpanią.