Mikołaj na ostatnią chwilę. InPost wprowadza rekordową gwarancję dostaw przed świętami

Krzysztof Sobiepan
Zwlekacie z kupieniem prezentów na ostatnią chwilę? Nic nie szkodzi. InPost właśnie zapowiedział tegoroczna gwarancję dostawy przesyłek nadanych tuż przed Wigilią. Pod choinkę mogą trafić paczki wysłane nawet 22 grudnia, co jest rekordem firmy w przedświątecznych dostawach na ostatnią chwilę.
InPost zapewnia dostawy przesyłek nadanych do 22 grudnia przed Wigilią Fot. Bartlomiej Magierowski/EastNews

InPost – gwarancja dostaw przed Świętami

Każdemu zdarza się zapomnieć o kimś, któremu jednak wypadałoby wręczyć prezent na święta Bożego Narodzenia. Choć czasu jest już coraz mniej, to InPost zaszalał z gwarancją dostawy dla przedświątecznych przesyłek.

Firma w oficjalnym wpisie zapewnia, że na czas trafią paczki wysłane do 22 grudnia włącznie. Co znaczy "na czas"? Spółka gwarantuje tu, że wszystkie przesyłki trafią do wybranego paczkomatu w dniu 24 grudnia, czyli przed wieczorną Wigilią.

– Dwa lata temu gwarantowaliśmy dostawę przesyłek nadanych do 20 grudnia, rok temu do 21 grudnia, w tym roku rozszerzamy gwarancję o kolejny dzień! Przesyłki nadane do 22 grudnia trafią do adresata na czas – zapowiadał Rafał Brzoska, prezes InPost.


Jak działa akcja? Objęte są nią wszystkie paczki nadane przez sprzedawców we wskazanym terminie oraz wszystkich paczkomatów i oddziałów InPost. Nie musimy się też martwić dodatkowymi kosztami, bo usługa jest darmowa.

By gwarancja była w mocy, paczka musi do 22 grudnia trafić do firmy. W przypadku zamówienia kuriera oznacza to status "Odebrana od Nadawcy". Zamówienia najlepiej składać więc 19-21 grudnia. Jeśli zamówicie upominek już 22 drugiego upewnijcie się, ze sprzedawca wręczy kurierowi paczkę tego samego dnia.

W przypadku nadawana przesyłki w paczkomacie ostatecznym terminem jest 22 grudnia o godzinie 14:00. Do tego czasu paczka powinna mieć status "Nadana w Paczkomacie”. Taki sam deadline obowiązuje w PaczkoPunktach, gdzie status to "Nadana w Punkcie Obsługi Paczek".

Gwarancja nie są już jednak objęte paczki ze statusem "W trakcie przygotowania". InPost radzi tu szybki kontakt z osobą sprzedającą przedmiot.

Jeśli dostawcy mimo gwarancji firmy się nie wyrobią, InPost wskazuje, że każdemu klientowi przysługuje reklamacja usługi. Będzie ona rozpatrywana indywidualnie.

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl