Platforma, która może wygryźć Netflixa. Tyle będzie kosztował SkyShowtime

Natalia Bartnik
31 stycznia 2023, 14:47 • 1 minuta czytania
Kochasz filmy i seriale, ale nie oglądasz telewizji, a Netflix zdążył ci się znudzić? W takim razie sprawdź ofertę platformy SkyShowtime. Już niedługo pojawi się w Polsce. Znamy nie tylko datę wejście, ale też cenę abonamentu.
SkyShowtime to główny konkurent Netfliksa Fot. Netflix; SkyShowtime/Instagram
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Kiedy SkyShowtime wejdzie do Polski?

Platforma streamingowa SkyShowtime pojawi się w Polsce już 14 lutego. Firma długo nie podawała daty, jednak wiadomo już, że jej debiut przypadnie właśnie na Walentynki. Ponieważ SkyShowtime to główny konkurent Netfliksa w Europie, mogą go czekać problemy. Tym bardziej że platforma wejdzie nie tylko do Polski, ale też do siedmiu innych krajów.

Ile będzie kosztował SkyShowtime?

Klienci strony będą mogli skorzystać tylko z jednej oferty abonamentowej. Cena pakietu to 24,99 zł miesięcznie. Wirtualnemedia.pl podały, że każdy użytkownik będzie mógł założyć na platformie pięć profili oraz oglądać produkcje na trzech urządzeniach. Rozdzielczość wideo to Full HD.

Co będzie można obejrzeć na SkyShowtime?

Według zapowiedzi filmy mają pojawiać się w ofercie SkyShowtime'u wkrótce po kinowej premierze. Już w Walentynki klienci obejrzą m.in.: "Ambulance", "Downtown Abbey: A New Era", "Jerry and Marge Go Large", "Jurassic World Dominion", "Ray Donovan: The Movie", "Redeeming Love, The Bad Guys", "The Hanging Sun", "The Northman" oraz "Top Gun: Maverick".

Widzowie na debiutujących rynkach będą mogli cieszyć się premierami kinowych hitów od Universal Pictures i Paramount Pictures, nowymi i dostępnymi wyłącznie w SkyShowtime serialami, produkcjami familijnymi i dla dzieci oraz bogatą ofertą kultowych filmów i seriali wyprodukowanych przez Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios i Peacock.SkyShowtime

Czytaj także: Współdzielisz konto na Netfliksie? Możesz zostać uznany za przestępcę

Netflix współpracuje z marką Nike

W innym artykule w INNPoland pisaliśmy o tym, że Netflix podjął współpracę z Nike. Jej efektem było wprowadzenie Nike Training Clubu na Netflixa, i to w nowej formie. Wcześniej był dostępny tylko jako aplikacja na smartfon. Póki co w Polsce nie można korzystać z tej opcji (stan na 31.01.2023).

A znajduje się w ofercie? Liczne programy m.in. do jogi, fitnessu czy treningu cardio. Wśród nich są również niektóre wprost z aplikacji Nike:

Ćwiczenia można wyświetlać nie tylko na komputerze czy laptopie, ale również na telewizorze.

Tuż przed nowym rokiem członkowie Netflixa będą mogli po raz pierwszy przesyłać strumieniowo treści fitness z Nike Training Club. Każdy program Nike Training Club składa się z wielu odcinków — w sumie 30 godzin sesji ćwiczeń wydanych w dwóch partiach. Programy będą dostępne w wielu językach we wszystkich planach Netflix, z treningami dla wszystkich poziomów sprawności i zainteresowań.Netflix
Czytaj także: https://innpoland.pl/188863,dlaczego-youtube-usuwa-filmy