INNPoland_avatar

Netflix stawia na aktywność fizyczną. Podjął współpracę ze znaną wszystkim marką

Natalia Bartnik

23 grudnia 2022, 08:17 · 3 minuty czytania
Netflix rozpoczął współpracę z bardzo znaną firmą odzieżową, a efekt tego pojawi się jeszcze przed końcem 2022 r. Zobacz, czym tym razem zaskoczy swoich użytkowników.


Netflix stawia na aktywność fizyczną. Podjął współpracę ze znaną wszystkim marką

Natalia Bartnik
23 grudnia 2022, 08:17 • 1 minuta czytania
Netflix rozpoczął współpracę z bardzo znaną firmą odzieżową, a efekt tego pojawi się jeszcze przed końcem 2022 r. Zobacz, czym tym razem zaskoczy swoich użytkowników.
Netflix zaczyna współpracę z Nike. Fot. Pexels / freestocks.org
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej
  • Serwis Netflix rozpoczął współpracę z Nike, jedną z najpopularniejszych firm odzieżowych
  • Program Nike Training Club w nowej formie pojawi się na stronie z filmami VOD
  • Wciąż nie wiadomo, czy nowe treści będą dostępne także dla polskich użytkowników

Nike Training Club na Netfliksie

22 grudnia popularny serwis VOD w poście na swoim blogu ogłosił rozpoczęcie współpracy z firmą Nike. Program Nike Training Club, dostępny jako aplikacja dla smartfonów, pojawi się w nowej formie również na Netfliksie. Dzięki temu użytkownicy będą mieli większą wygodę podczas ćwiczeń fizycznych.

Tuż przed nowym rokiem członkowie Netflixa będą mogli po raz pierwszy przesyłać strumieniowo treści fitness z Nike Training Club. Każdy program Nike Training Club składa się z wielu odcinków — w sumie 30 godzin sesji ćwiczeń wydanych w dwóch partiach. Programy będą dostępne w wielu językach we wszystkich planach Netflix, z treningami dla wszystkich poziomów sprawności i zainteresowań.Netflix

Czytaj także: Netflix testuje opłatę za dzielenie się hasłem. Koniec taniego oglądania?

Pierwsza część z nagraniami fitness Netflix będzie dostępna od 30 grudnia tego roku, a dodatkowe zostaną dodane w 2023 r. Dokładnej daty jeszcze nie podano, tak samo jak informacji, czy całość zostanie przetłumaczona na język polski. Zestaw ćwiczeń będzie można wyszukać przez wpisanie w serwisie Netflix hasła "Nike".

Nike Training Club ma w ofercie program m.in. do jogi, fitnessu czy cardio. Zajęcia w formie wideo będzie można przesyłać strumieniowo do telewizora w czasie ćwiczeń. To nie wszystko, Netflix wypożycza również niektóre programy z aplikacji Nike, a wśród nich są:

  • "Kickstart Fitness with the Basic" (13 odcinków);
  • "Two Weeks to a Stronger Core" (7 odcinków);
  • "Fall in Love with Vinyasa Yoga" (6 odcinków);
  • "HIT & Strength with Tara" (14 odcinków);
  • "Feel-Good Fitness" (6 odcinków).

Nowy abonament na Netfliksie

Na początku listopada tego roku w INNPoland pisaliśmy o tym, że Netflix wprowadził do swojej oferty nowy abonament. Jak podał portal dla graczy PPE, "Basic with Ads" pojawił się m.in. we Francji, Niemczech, Włoszech czy Japonii, wciąż nie ma go jednak w Polsce.

"Basic with Ads" ma kosztować 6,99 dolara, czyli ok. 30 zł. Dla porównania program podstawowy wyceniono na 9,99 dol. (ok. 44 zł), standardowy na 15,49 dol. (ok. 68 zł), a Premium 19,99 dol. (blisko 88 zł). O szczegółach Netflix poinformował na swojej stronie internetowej.

Co pozostaje bez zmian: szeroki wybór wspaniałych programów telewizyjnych i filmów; spersonalizowane doświadczenie oglądania; dostępne na wielu urządzeniach telewizyjnych i mobilnych; zmiana lub anulowanie planu w dowolnym momencie. Co się różni: Jakość wideo do 720p/HD (teraz zarówno dla naszych planów Basic with Ads, jak i Basic); średnio od 4 do 5 minut reklam na godzinę;  liczba dostępnych filmów i programów telewizyjnych będzie zmniejszona ze względu na ograniczenia licencyjne, nad czym pracujemy; brak możliwości pobierania tytułów.Netflix
Czytaj także: https://innpoland.pl/179410,netflix-przyspiesza-wprowadzenie-reklam