Netflix wprowadził nowy abonament, aby każdy użytkownik mógł znaleźć pakiet dla siebie. Największym plusem oferty jest jej niska cena, ale są też minusy. Zwłaszcza jeden skutecznie odstrasza łowców okazji.
Reklama.
Reklama.
Już 3 listopada Netflix udostępni użytkownikom nowy pakiet
"Basic with Ads" pojawi się w 12 krajach, ale na razie nie w Polsce
Abonament będzie tańszy od pozostalych, ale za to podczas oglądania wyświetlą się reklamy
Netflix z nowym pakietem "Basic with Ads"
Portal dla graczy PPE informuje, że Netflix już 3 listopada planuje wprowadzić nowy plan abonamentowy, który w Polsce na razie nie będzie dostępny. Pakiet "Basic with Ads" pojawi się Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Netflix zaprezentował, co się zmieni razem z wprowadzaniem abonamentu "Basic with Ads". Jego cena to 6,99 dolarów. Dla porównania tradycyjny plan Podstawowy kosztuje 9,99 $, plan Standard - 15,49 $, a Premium - 19,99 $.
Na razie nie wiadomo, kiedy pakiet będzie dostępny w Polsce.
W innym artykule w INNPoland pisaliśmy o tym, że Netflix zaczął tracić użytkownikówi sam przypuszcza, że po kwietniu 2022 r. odejdzie wielu kolejnych. W pierwszym kwartale 2022 r. ich liczba spadła o 200 tys. Od zablokowania platformy w Rosji zmniejszyła się o kolejne 700 tys.
Niskie wyniki kwartalne są dodatkowo spowodowane współdzieleniem się jednym kontem. 222 mln abonentów opłaca usługę, ale 100 mln współdzieli hasła. Postanowiono więc wprowadzić tańszy pakiet, który poprawi sytuację platformy na rynku. Jej akcje po ogłoszeniu wyników spadły aż o 25 proc.
Reed Hastings, współzałożyciel i prezes Netflixa, wypowiedział się na temat reklam w czasie konferencji dla inwestorów na Wall Street lipcu 2022 r.
W INNPoland od września 2022 r. Przedtem pisała artykuły dla magazynów studenckich oraz wykonywała w nich redakcję i korektę. W czasie wolnym czyta o PRL-u oraz psychologii, gra w planszówki i głaszcze koty.
Co pozostaje bez zmian: szeroki wybór wspaniałych programów telewizyjnych i filmów; spersonalizowane doświadczenie oglądania; dostępne na wielu urządzeniach telewizyjnych i mobilnych; zmiana lub anulowanie planu w dowolnym momencie.
Co się różni: Jakość wideodo 720p/HD (teraz zarówno dla naszych planów Basic with Ads, jak i Basic); średnio od 4 do 5 minut reklam na godzinę; liczba dostępnych filmów i programów telewizyjnych będzie zmniejszona ze względu na ograniczenia licencyjne, nad czym pracujemy; brak możliwości pobierania tytułów.
Netflix
Ci którzy śledzą Netfliksa wiedzą, że nigdy nie byłem fanem komplikacji, jakie wnoszą reklamy. Zawsze opowiadałem się za prostotą modelu subskrypcyjnego. Jestem fanem tego rozwiązania, ale jestem większym fanem dania konsumentom wyboru i pozwolenia im opłacania niższej subskrypcji w zamian za tolerowanie reklam.