Biedronka wypuściła nowość we współpracy z PZPN. Takiego produktu jeszcze nie było

Maria Glinka
05 września 2023, 18:02 • 1 minuta czytania
Biedronka pogłębia współpracę z polskimi piłkarzami. Wraz z początkiem września na sklepowe półki trafiły produkty marki własnej Go Active. Klienci mają do wyboru napoje izotoniczne i wody witaminowe, które do tej pory sprzedawano tylko w specjalistycznych sklepach.
Biedronka wypuściła wspólny produkt z PZPN. Fot. Marek Bazak/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Biedronka i PZPN wypuściły wspólny napój

Takiego produktu jeszcze nie było. Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) postanowiły jeszcze bardziej zacieśnić współpracę. Jej efektem jest wspólny napój.


Na sklepowych półkach pojawiły się napoje izotoniczne, żele energetyczne, a także wody witaminowe. Jest to nowa linia produktów marki własnej Go Active.

– To produkty idealne zarówno dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak i dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących aktywny tryb życia. Tym samym demokratyzujemy dostęp do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych – przyznała Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka, cytowana przez portal wiadomoscihandlowe.pl.

Oto nowe produkty w Biedronce

W ramach nowej linii produktowej klienci mają do wyboru trzy rodzaje napojów izotonicznych oraz żele energetyczne w dwóch wariantach smakowych. Na półkach Biedronki pojawiły się także trzy wersje funkcjonalne wody witaminowej.

Na etykiecie widnieje logotyp reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz hasło promocyjne całej akcji - "Łączy nas najlepszy skład". Biedronka przekonuje, że to właśnie składniki są wyróżnikiem nowych produktów. Pozwalają na regenerację i zapewniają właściwy poziom energii podczas aktywności fizycznej.

– Rozwinięcie współpracy z siecią Biedronka, czyli wieloletnim sponsorem to element realizacji naszej nowej strategii biznesowej, maksymalizujący synergię biznesową partnerów, a także potwierdzenie, że relacje na linii biznes – sport nie muszą ograniczać się tylko do standardowych działań – stwierdził Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Jak zapewnił, w najbliższych miesiącach w Biedronce pojawią się kolejne nowości. Do ich opracowania zaproszono dietetyków i szefa kuchni polskich piłkarzy. Biedronka jest sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej już od 13 lat.

Gang Mocniaków wkroczył do Biedronki

Napoje stworzone we współpracy z PZPN to nie jedyna nowość, jaka czeka na klientów Biedronki. Jak już informowaliśmy w INNPoland.pl, wraz z początkiem nowego roku szkolnego sieciówka wypuściła kolejną serię popularnych maskotek. Tym razem jest to Gang Mocniaków z jedenastoma bohaterami.

Do załogi pluszaków należą: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś oraz Krem Krzyś.

Poprzez nową serię maskotek Biedronka chce "pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach". Nowej akcji towarzyszy hasło "Poznaj supermoc dobrego jedzenia. Razem zadbajmy o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną".

Każdy klient, który uzbiera 60 naklejek, otrzymuje maskotkę z Gangu Mocniaków za darmo. Trzeba wydać 69 zł na zakupach w Biedronce, aby zdobyć jedną naklejkę. Akcja trwa od 28 sierpnia do 18 listopada 2023 r.