Klienci długo na to czekali. Nowa funkcja iPhone'ów nareszcie dostępna w Polsce

Apple Pay w Polsce. Jakie banki umożliwiają płatności dotykowe iPhone'ami?
Apple Pay w Polsce. Jakie banki umożliwiają płatności dotykowe iPhone'ami? pexels.com
Apple Pay. Polscy klienci czekali na to od czterech lat. Właśnie wtedy Apple wprowadziło możliwość płacenia za zakupy za pomocą swoich telefonów. Przez ten czas korporacja zarzekała się jednak, że uruchomienie tej technologii w Polsce jej się nie opłaca. Aż do teraz.

Apple Pay to usługa, dzięki której możemy płacić iPhonem w taki sam sposób, jak zwykłą kartą płatniczą – po prostu zbliżając telefon do terminala. Podobne rozwiązania były w Polsce dostępne dla posiadaczy smartfonów z Androidem.

Teraz w Polsce w taki sam sposób płacić będą mogli również fani „jabłuszka”. Apple Pay wszedł na nasz rynek z opóźnieniem, ale i lekkim przytupem. Podczas gdy u konkurencji płatności powyżej 50 zł wymagają zatwierdzenie PIN-em, iPhone'y takiego działania mają nie wymagać. Autoryzacja płatności ma być zatwierdzania za pomocą odcisku palca lub systemu rozpoznawania twarzy.

Które banki obsługują Apple Pay w Polsce?
Na wprowadzenie możliwości korzystania z Apple Pay zdecydowało się od razu kilka banków. Spider's Web podaje, że na liście jest BZ WBK, Pekao, mBank, BGŻ BNP Paribas, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Raiffeisen Polbank,, Nest Bank i Getin Bank. Usługę lada chwila wprowadzić ma również PKO Bank Polski.

Korzystanie z Apple Pay nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Użytkownik iPhone'a musi mieć tylko zainstalowaną aplikację Wallet i konto w jednym we wspomnianych banków.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.