
W biznesie wrażeń potrafią dostarczyć nie tylko wskaźniki makroekonomiczne, lecz także sami klienci. Czy ma pan anegdotki z klientami w roli głównej w swoim portfolio?
Kreatywne pomysły przyciągają nietuzinkowych klientów. Kreatywności można się nauczyć? Czy jest to dar?
Kilka słów o iTaxi
1. iTaxi jeździ w ponad 100 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku.
2. Taksówki są dostępne przez internet, aplikację lub ogólnopolski numer.
3. Usługa zamawiania w aplikacji jest mocno spersonalizowana. Można wybrać markę i kolor samochodu, zabrać czworonoga czy wezwać najbliższą taksówkę.
4. Oferuje najwięcej możliwości związanych z płatnościami mobilnymi, dlatego jest najbogatszą ofertą dla pasażerów chcących płacić bez portfela.
5. To ciekawe rozwiązanie dla firm. System zarządzania przejazdami służbowymi pozwala m.in. ustalić limit kursów dla konkretnego pracownika lub dostosowywać liczbę kursów do budżetu danego działu czy projektu.
6. iTaxi jest w trakcie prac nad wprowadzeniem pakietu dodatkowych korzyści dla taksówkarzy, w tym opieki medycznej oraz usług związanych z pielęgnacją i konserwacją auta.
7. Firma rozwija współpracę z hotelami i centrami konferencyjnym. W kilku miejscach w Warszawie goście mogą samodzielnie zamówić taksówkę dzięki Taxi Assistance (stojakowi wyposażonemu w tablet z aplikacją iTaxi).
8. iTaxi wraz z Idea Bankiem uruchomił dla przedsiębiorców mobilne wpłatomaty. Są one zamawiane przez aplikację i dojeżdżają do klienta, aby umożliwić mu szybką i bezpieczną wpłatę gotówki.
I udało się?
Dlaczego?
Czyli trzeba fundować sobie ciągłe bodźce?
Większość młodych startupowców chce podbijać branżę związaną z nowymi technologiami. A co z realnym biznesem? Nie ma już w nim miejsca?
Czym jest dla pana sukces? Osiągnął go pan?
Napisz do autora: marta.wujek@innpoland.pl
