Napój energetyczny z Polski podbija rynek w Afryce.
Napój energetyczny z Polski podbija rynek w Afryce. Facebook / Mutalo Group
Reklama.
Co się dzieje, kiedy doświadczeni menedżerowie odchodzą z pracy w fabryce start-upów? Zakładają swój własny biznes i podbijają rynek. Taka historia stoi za powstaniem Mutalo Group, firmy założonej przez Tomasza Nowowiejskiego i Kaję Suchorę, którzy odeszli z niemieckiego Rocket Internet. Stworzyli napój energetyczny, którym podbili rynek afrykański.
Szansę zauważyli w tym, że na rynku afrykańskim brak jest produktów dobrych jakościowo. Większość koncernów Czarny Ląd traktuje po macoszemu. Polacy stworzyli kilkadziesiąt wersji smakowych napoju, cierpliwie trzy miesiące czekali na pierwsze zamówienie. Ale byli pewni swego. Wykorzystali znajomość rynku, którą zyskali pracując dla Rocket Internet. Kabisę Afrykańczycy pokochali, a Mutalo Group szykuje właśnie linię kosmetyków pod marką Blessings.
Afryka jest ogromnym i niezwykle różnorodnym rynkiem. Żyje na nim ponad 1,1 miliarda ludzi w 54 krajach. Polacy dostrzegli szansę i już szykują kolejne pordukty, które, korzystając z przetartych już szlaków, chcą wprowadzić na afrykański rynek.
Źródło: mamstartup.pl

Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl