Przeszło osiem tysięcy osób wzięło udział w zorganizowanym w ramach Innowacji Biedronki programie Testujemy. Klienci mieli okazję przekonać się, jak smakuje przeszło dwieście produktów. Spośród nich około czterdziestu trafiło do sprzedaży.
Nie ulega żadnej wątpliwości, że Polacy lubią eksperymenty. Wspomniane frytki z kurczaka, roladki a la devolaille, warzywa na patelnię z ciecierzycą, lody na patyku o smaku mango – z domieszką wiórków kokosowych, lody smoothie oraz napój kawowy. Te produkty otwierają listę czterdziestu produktów, jakie będą sprzedawane w sklepach Biedronka do 28 sierpnia – a być może i dłużej.
Uczestnicy programu Testujemy mogli oddać głos na dziesięć produktów, co oznacza, że docelowo głosów było ponad osiemdziesiąt tysięcy. Przeważały słodycze, napoje, przekąski i dania gotowe, co potwierdza, że współczesny klient interesuje się raczej dodatkami do posiłków niż zasadniczymi zmianami w menu.
Biedronka prowadziła podobne testy już wcześniej. Klienci wybierali w ich ramach m.in. świeczki zapachowe, odświeżacze samochodowe czy herbaty.