
Reklama.
Lenovo przejęło Motorolę w 2014 r. Zabieg, jakiemu Chińczycy chcieli poddać markę, był prosty i bolesny: z nazwy miał pozostać ogryzek – „Moto”, ewentualnie „Moto by Lenovo”. Tym czasem okazuje się, że nowy właściciel przeszarżował. – Firma nie będzie już wstydzić się używać nazwy Motorola, umieszczać słynnego logo w kształcie skrzydła nietoperza na obudowie. Koniec końców to właśnie Motorola wynalazła telefon komórkowy – zapowiedział w rozmowie z CNET Aymar de Lencquesaing, szef Motoroli w strukturach Lenovo. – Lenovo zamierza w końcu wykorzystać tę spuściznę – uciął.
Inspiracją dla właścicieli marki może być niedawny powrót Nokii. Reaktywacja Motoroli nie będzie jednak ani gwałtowna, ani równomierna. Pierwszy eksperyment z nową-starą marką zostanie zapewne przeprowadzony na rynku brazylijskim.
Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl