
Reklama.
– Brand Managerowie Chivas Regal pokazali nam, jak lokować markę na rynku, jak ją promować, jak ubrać w ciekawe wartości – podkreślała Agnieszka Osytek w rozmowie z INN:Poland. – To jest bardzo potrzebne dla małych przedsiębiorstw. To już jest wielka wartość – dodawała. Migam to start-up, który zaproponował innowacyjną usługę połączeń video z tłumaczami języka migowego.
Z kolei Nexbio to firma, która zwyciężyła w drugiej edycji konkursu na lokalnym polskim poziomie, a następnie zajęła szóste miejsce w globalnym głosowaniu internautów, wyprzedzając kilkudziesięciu rywali z całego świata. Lubelski start-up słynie z takich rozwiązań, jak kompaktowe, przenośne urządzenie do wykrywania infekcji upraw (moduł analiz DNA pozwala ograniczyć ilość pestycydów stosowanych w rolnictwie) czy metoda przechowywania DNA zwierząt domowych w celu ich późniejszego sklonowania – dostała się do grona ścisłych finalistów konkursu.
Migam i Nexbio otwierają długą listę polskich start-upów, które próbowały sił w konkursie. Liczy ona około dwustu pozycji, co oznacza, że Chivas The Venture jest jednym z najpopularniejszych programów tego typu nad Wisłą.
– Sukces smakuje lepiej, kiedy dzielimy go z innymi – przypominają organizatorzy. I rzeczywiście, im bardziej społecznie odpowiedzialna jest działalność firmy, im większa grupa odbiorców, którzy mogą realnie poprawić swoje życie dzięki rozwiązaniom opracowanym przez młodych przedsiębiorców – tym lepiej. Chivas The Venture otwiera dla takich pomysłów drzwi na świat: umożliwiając im poszerzanie wiedzy, zdobywanie know how i nawiązywanie znajomości w globalnych kuźniach talentów, takich jak Uniwersytet Oksfordzki. Pozwala zdobyć dofinansowanie z puli miliona dolarów przeznaczonej na nagrody, a wreszcie – taka wisienka na torcie – zasmakować światowego życia, bowiem twarzami konkursu są gwiazdy dużego ekranu: ambasadorem jest Javier Bardem, zaś finaliści konkursu otrzymali nagrody z rąk hollywoodzkiej piękności, Halle Berry.
Żeby wziąć udział w trzeciej edycji konkursu, trzeba jednak się spieszyć: zgłoszenia są przyjmowane tylko do końca października br. Zgłaszać mogą się wszyscy, również świeżo upieczeni przedsiębiorcy – a w każdym razie tacy, którzy nie funkcjonują na rynku dłużej niż trzy lata. W grudniu przyjęte wcześniej zgłoszenia zostaną zweryfikowane i zaopiniowane przez kapitułę, w której zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz środowiska start-upowego.
Finaliści wezmą udział w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich, przygotowanych przez grupę ekspertów z danej dziedziny biznesu. Następnie zwycięzca konkursu na lokalnym, polskim poziomie będzie reprezentować nasz kraju w czasie przyszłorocznego finału, zaplanowanego na wiosnę. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.theventure.com.
Tekst powstał we współpracy z The Venture.