Szef Apple'a cytował nudne statystyki i nagle wypalił. Tą deklaracją ucieszył wielu Polaków

Tim Cook ujawnił, że długo oczekiwana usługa Apple Pay trafi nad Wisłę
Tim Cook ujawnił, że długo oczekiwana usługa Apple Pay trafi nad Wisłę Youtube/Adrian Boioglu
To miała być kolejna konferencja, na której Tim Cook cytuje wyniki kwartalne swojej firmy. Tym razem szef Apple miał jednak dla polskich fanów wyjątkową niespodziankę. Po raz pierwszy oficjalnie potwierdził, że długo oczekiwana usługa Apple Pay trafi nad Wisłę. I to w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Apple Pay to usługa, która umożliwia płacenie iPhonem, w taki sposób, w jaki robi się to zbliżeniową kartą płatniczą. Wcześniej w Polsce taką możliwość dostali posiadacze smartfonów z Androidem. Android Pay zadebiutował w Polsce w 2016 r., po kilku miesiącach z usługi korzystało ponad 70 tys. osób. Fani „jabłuszka” wciąż nie mogli się jednak doczekać deklaracji czy i kiedy Apple zaproponuje Polakom płatności mobilne.

Apple Pay w Polsce
Pogłoski o tym, że tak się stanie, chodziły już od jakiegoś czasu. Teraz Cook oficjalnie potwierdził jednak, że mobilne płatności „w ciągu kilku miesięcy” pojawią się w Polsce, Norwegii i na Ukrainie – cztery lata po premierze Apple Pay. Obecnie usługa jest dostępna już na 21 rynkach.

Nieoficjalne doniesienia, na które powołuje się m.in. SpidersWeb, mówią o tym, że możliwość płatności iPhone'ami dadzą swoim klientom trzy banki. Chodzi o BZ WBK, mBank i Pekao SA.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.