W sklepach odzieżowych stan przedgorączkowy. Letnie wyprzedaże ruszają lada chwila

Wyprzedaże w salonach odzieżowych ruszą w połowie czerwca 2018 r.
Wyprzedaże w salonach odzieżowych ruszą w połowie czerwca 2018 r. Fot. Jerzy Gumowski / Agencja Gazeta
Zwykle to ostatnie dni przed wakacjami – ale konkretna data jest tu na wagę złota, gdyż spóźnione klientki i klienci już po jednym weekendzie będą mogli zapomnieć o upatrzonym wcześniej gadżecie czy ciuchu. Zajmujące się modą i lifestyle media już dziś zapowiadają, kiedy w największych sieciach ruszą letnie wyprzedaże.

Nie dajmy się zwieść, zawsze coś jest „w promocji”. Ale prawdziwa wyprzedaż zaczyna właśnie teraz, przed wakacjami. Z poważnymi obniżkami sieci czekają do tej chwili. To jedna z nielicznych okazji w ciągu roku, kiedy designerskie ubrania czy dodatki da się kupić nawet za mniej niż połowę ceny.

Kiedy prawdziwe wyprzedaże w 2018 r.?

Z pojawiających się zapowiedzi wynika, że największa i najpopularniejsza z sieci – Zarawystartuje z wyprzedażami 15 czerwca. Obniżki mogą sięgać od 20 do 50 proc. Najgroźniejszy z rywali, zdetronizowany przez Hiszpanów gigant branży – H&M – ruszy cztery dni później, 19 czerwca. Za to zaoferuje zniżki sięgające aż 80 proc.

Podobne zasady, jak w przypadku Zary, będą obowiązywać w sklepach Berschka i Stradivarius: start wyprzedaży zapewne 15 czerwca, rabaty do 50 proc.

W nieco mniejszych sklepach nie będzie gorzej. Mango ma zacząć sezonowe wyprzedaże mniej więcej w tym samym terminie co Zara – za to obniżki będą konkurencyjne, bo nawet do 70 proc. Być może obie te firmy ubiegnie nasze rodzime Reserved (a także druga należąca do LPP marka, Mohito): tu wyprzedaże mogą wystartować „w pierwszej połowie czerwca”, a więc „na dniach”. Potencjalne rabaty siegną 70 proc.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.