W sklepach odzieżowych stan przedgorączkowy. Letnie wyprzedaże ruszają lada chwila

Wyprzedaże w salonach odzieżowych ruszą w połowie czerwca 2018 r.
Wyprzedaże w salonach odzieżowych ruszą w połowie czerwca 2018 r. Fot. Jerzy Gumowski / Agencja Gazeta
Zwykle to ostatnie dni przed wakacjami – ale konkretna data jest tu na wagę złota, gdyż spóźnione klientki i klienci już po jednym weekendzie będą mogli zapomnieć o upatrzonym wcześniej gadżecie czy ciuchu. Zajmujące się modą i lifestyle media już dziś zapowiadają, kiedy w największych sieciach ruszą letnie wyprzedaże.

Nie dajmy się zwieść, zawsze coś jest „w promocji”. Ale prawdziwa wyprzedaż zaczyna właśnie teraz, przed wakacjami. Z poważnymi obniżkami sieci czekają do tej chwili. To jedna z nielicznych okazji w ciągu roku, kiedy designerskie ubrania czy dodatki da się kupić nawet za mniej niż połowę ceny.

Kiedy prawdziwe wyprzedaże w 2018 r.?

Z pojawiających się zapowiedzi wynika, że największa i najpopularniejsza z sieci – Zarawystartuje z wyprzedażami 15 czerwca. Obniżki mogą sięgać od 20 do 50 proc. Najgroźniejszy z rywali, zdetronizowany przez Hiszpanów gigant branży – H&M – ruszy cztery dni później, 19 czerwca. Za to zaoferuje zniżki sięgające aż 80 proc.

Podobne zasady, jak w przypadku Zary, będą obowiązywać w sklepach Berschka i Stradivarius: start wyprzedaży zapewne 15 czerwca, rabaty do 50 proc.

W nieco mniejszych sklepach nie będzie gorzej. Mango ma zacząć sezonowe wyprzedaże mniej więcej w tym samym terminie co Zara – za to obniżki będą konkurencyjne, bo nawet do 70 proc. Być może obie te firmy ubiegnie nasze rodzime Reserved (a także druga należąca do LPP marka, Mohito): tu wyprzedaże mogą wystartować „w pierwszej połowie czerwca”, a więc „na dniach”. Potencjalne rabaty siegną 70 proc.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.