Armia otworzyła sklep internetowy. I w kilka dni sprzedała połowę asortymentu

Agencja Mienia Wojskowego otworzyła sklep online. Połowa asortymentu sprzedała się w cztery dni.
Agencja Mienia Wojskowego otworzyła sklep online. Połowa asortymentu sprzedała się w cztery dni. Fot. Tomasz Szambelan / Agencja Gazeta
Militarne gadżety w internecie. Wystarczyło kilka dni, by sklep otworzony przez Agencję Mienia Wojskowego został wręcz zasypany zamówieniami. W ciągu zaledwie czterech dni złożono w nim niemal 800 zamówień na łączną kwotę ponad 75 tysięcy złotych. Jak podkreślają wojskowi, wyprzedano połowę asortymentu.

Agencja Mienia Wojskowego od pewnego czasu stawia na sprzedaż w sklepach stacjonarnych, niedawno powstał taki sklep w Poznaniu. Nic dziwnego zatem, że instytucja postanowiła pójść za ciosem i otworzyła sklep online.

– Pierwsze dni działania e-sklepu to był prawdziwy szturm. Wpłynęło do nas blisko 800 zamówień na kwotę ponad  75 tys. zł. To był dla nas ważny test. I wydaje się, że zdaliśmy go pozytywnie: system informatyczny nie zawiódł, kanały płatności zadziałały, wszystko przebiegło bez problemów technicznych. Paczki pakowaliśmy na bieżąco, a pracownicy przyszli do pracy nawet w sobotę. Teraz czas na uzupełnienie asortymentu – tak podsumowywał pierwsze dni działania witryny Przemysław Wierzba, dyrektor krakowskiego oddziału AMW, gdzie jest zaplecze sklepu.

Najpopularniejsze produkty w sklepie Agencji Mienia Wojskowego
Lista wyprzedanych artykułów obejmuje m.in. 1000 chusteczek do nosa, 400 niezbędników 3-częściowych, 200 latarek kieszonkowych, ponad 180 peleryn-namiotów, blisko 150 mazaków do czyszczenia butów, ponad setka toreb polowych brezentowych. Sprzedawały się też szalokominiarki, kapelusze polowe, rękawice, rogatywki, berety, hełmy menażki i manierki.

Popularność sklep może też zawdzięczać niecodziennym opisom artykułów. „Przyda się nawet tym, którzy swoje życie związali z boksem w open space, gdzie wyrabia się targety. Bo zawsze lepiej niż na tarczy wrócić z tarczą z internetowego sklepu AMW” (tarcza treningowa), „po co robić coś w białych rękawiczkach, kiedy można w czarnych? I to takich prosto z wojska?” (rękawice), „W zestawie z przyciemnianymi okularami pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w Top Gun” (kombinezon pilota).


Sklep działa w oparciu o platformę Shoper i zintegrowane płatności online Blue Media. Agencja Mienia Wojskowego chce iść za ciosem i zapowiada stworzenie platformy aukcyjnej z produktami z demobilu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.