Znana sieć umieszcza w swoich sklepach specjalne półki. Chce u siebie więcej zagranicznych klientów

Polskie sieci Carrefour wprowadziły w wybranych sklepach półki z ukraińską żywnością
Polskie sieci Carrefour wprowadziły w wybranych sklepach półki z ukraińską żywnością fot. Łukasz Cynalewski / Agencja Gazeta
Ukraińskie słodycze i przekąski można kupić również i w Polsce. Około 40 artykułów spożywczych z Ukrainy jest od niedawna dostępnych w wybranych Carrefourach. Francuska sieć pragnie w ten sposób przyciągnąć do swoich sklepów mieszkających i pracujących w Polsce Ukraińców.

Pierwsza „ukraińska półka” pojawiła się już w zeszłym roku. Najwidoczniej cieszyła się sporym zainteresowaniem, bo sieć zdecydowała o wprowadzeniu zagranicznych produktów do kolejnych sklepów. Jak podaje portal Wiadomości Handlowe, w ostatnich miesiącach koncept był sukcesywnie wprowadzany i obecnie dostępny jest w 31 hiper- i supermarketach. W najbliższym czasie ma pojawić się w kolejnych sklepach.

Ukraińskie smakołyki w Carrefourze
Produkty, jakie można znaleźć na „półce ukraińskiej” to m. in. przetwory Veres, słodycze (w tym chałwa słonecznikowo-owocowa oraz grilijaż, czyli smażone ziarna ryżu z dodatkiem kokosu), słone przekąski i lwowska kawa w ziarnach. Artykuły cieszą się zainteresowaniem nie tylko Ukraińców, ale również ciekawych nowych smaków Polaków.

Jeśli nabraliście ochoty, by w najbliższym czasie spróbować ukraińskich specjałów, przypominamy, że przez kolejne dwie niedziele sklepy będą zamknięte. Najbliższa handlowa niedziela, w którą będzie można normalnie zrobić zakupy będzie dopiero 29 lipca.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.