Popularna sieć z odzieżą otwiera polski sklep internetowy. "Chcemy rozszerzyć zakres usług”

Peek & Cloppenburg - sklepy. Niemiecka sieć posiada 11 sklepów stacjonarnych na polskim rynku. Teraz będzie mieć też sklep internetowy.
Peek & Cloppenburg - sklepy. Niemiecka sieć posiada 11 sklepów stacjonarnych na polskim rynku. Teraz będzie mieć też sklep internetowy. Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Zakupy online. Do tej pory w polskich galeriach handlowych funkcjonowało jedenaście sklepów niemieckiego brandu Peek & Cloppenburg. Teraz dołącza do nich witryna internetowa, poprzez którą będzie można przebierać w 20 tysiącach produktów.

– Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą – tak Nicolay Merkt, dyrektor zarządzający Fashion ID GmbH & Co., firmy stojącej za marką Peek & Cloppenburg, uzasadnia uruchomienie strony www.peek-cloppenburg.pl.

Poprzez witrynę firma udostępnia 20 tysięcy produktów pod 300 markami modowymi. Wśród nich znajdą się również takie produkty, których w sklepach stacjonarnych nie kupimy, m.in. obuwie.

Klienci będą mogli sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych, zamówić je z bezpłatną dostawą pod adres własny lub sklepu czy wreszcie zwrócić zakup w ciągu 100 dni. W ofercie będzie też „strefa inspiracji”, doradztwo w zakresie kroju, funkcja „Shop the look”.

– Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta – cytuje Merkta portal Wiadomości Handlowe.

Rzeczywiście, zwłaszcza w przypadku marek takich jak Zara, należących do hiszpańskiego Inditexu, sprzedaż w sieci odegrała doniosłą rolę w ekspansji firmy (pisaliśmy niedawno w INNPoland.pl o tym, że Zara stawia na sprzedaż online).

– Jeżeli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych. Na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online – deklaruje menedżer sieci Peek & Cloppenburg.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.