Zakupy online. Do tej pory w polskich galeriach handlowych funkcjonowało jedenaście sklepów niemieckiego brandu Peek & Cloppenburg. Teraz dołącza do nich witryna internetowa, poprzez którą będzie można przebierać w 20 tysiącach produktów.
– Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą – tak Nicolay Merkt, dyrektor zarządzający Fashion ID GmbH & Co., firmy stojącej za marką Peek & Cloppenburg, uzasadnia uruchomienie strony www.peek-cloppenburg.pl.
Poprzez witrynę firma udostępnia 20 tysięcy produktów pod 300 markami modowymi. Wśród nich znajdą się również takie produkty, których w sklepach stacjonarnych nie kupimy, m.in. obuwie.
Klienci będą mogli sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych, zamówić je z bezpłatną dostawą pod adres własny lub sklepu czy wreszcie zwrócić zakup w ciągu 100 dni. W ofercie będzie też „strefa inspiracji”, doradztwo w zakresie kroju, funkcja „Shop the look”.
– Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta – cytuje Merkta portal Wiadomości Handlowe.
Rzeczywiście, zwłaszcza w przypadku marek takich jak Zara, należących do hiszpańskiego Inditexu, sprzedaż w sieci odegrała doniosłą rolę w ekspansji firmy (pisaliśmy niedawno w INNPoland.pl o tym, że Zara stawia na sprzedaż online).
– Jeżeli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych. Na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online – deklaruje menedżer sieci Peek & Cloppenburg.