Popularna sieć z odzieżą otwiera polski sklep internetowy. "Chcemy rozszerzyć zakres usług”

Peek & Cloppenburg - sklepy. Niemiecka sieć posiada 11 sklepów stacjonarnych na polskim rynku. Teraz będzie mieć też sklep internetowy.
Peek & Cloppenburg - sklepy. Niemiecka sieć posiada 11 sklepów stacjonarnych na polskim rynku. Teraz będzie mieć też sklep internetowy. Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Zakupy online. Do tej pory w polskich galeriach handlowych funkcjonowało jedenaście sklepów niemieckiego brandu Peek & Cloppenburg. Teraz dołącza do nich witryna internetowa, poprzez którą będzie można przebierać w 20 tysiącach produktów.

– Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą – tak Nicolay Merkt, dyrektor zarządzający Fashion ID GmbH & Co., firmy stojącej za marką Peek & Cloppenburg, uzasadnia uruchomienie strony www.peek-cloppenburg.pl.

Poprzez witrynę firma udostępnia 20 tysięcy produktów pod 300 markami modowymi. Wśród nich znajdą się również takie produkty, których w sklepach stacjonarnych nie kupimy, m.in. obuwie.

Klienci będą mogli sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych, zamówić je z bezpłatną dostawą pod adres własny lub sklepu czy wreszcie zwrócić zakup w ciągu 100 dni. W ofercie będzie też „strefa inspiracji”, doradztwo w zakresie kroju, funkcja „Shop the look”.

– Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta – cytuje Merkta portal Wiadomości Handlowe.

Rzeczywiście, zwłaszcza w przypadku marek takich jak Zara, należących do hiszpańskiego Inditexu, sprzedaż w sieci odegrała doniosłą rolę w ekspansji firmy (pisaliśmy niedawno w INNPoland.pl o tym, że Zara stawia na sprzedaż online).

– Jeżeli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych. Na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online – deklaruje menedżer sieci Peek & Cloppenburg.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.