Sojusz Żabki i Microsoftu. Wspólnie tworzą nowoczesny "Sklep Przyszłości"

Żabka wraz z Microsoft stworzyła Sklep Przyszłości.
Żabka wraz z Microsoft stworzyła Sklep Przyszłości. fot. Tomasz Suchański / mat. prasowe
Sieć sklepów Żabka i Microsoft łączą siły. W wyniku współpracy obie firmy stworzyły „Sklep Przyszłości”. Cel? Wygoda zakupów z wykorzystaniem pionierskich rozwiązań technologicznych. Swój „Sklep Przyszłości” obie firmy zaprezentowały na piątkowej konferencji z okazji 20-lecia powstania Żabki.


Jednym z innowacyjnych rozwiązań „Sklepu Jutra” jest m.in. inteligentna półka. Kiedy klient sięgnie po towar, na ekranie tuż obok półki wyświetli się informacja o produkcie i związanymi z nim promocjami. Ekrany będą również w stanie spersonalizować ofertę pod klienta i polecić mu dany produkt, a to dzięki „żabkowej” aplikacji w jego telefonie.

Inteligentna półka będzie również w stanie poinformować pracownika sklepu, czy przypadkiem czegoś na półce nie brakuje. Będzie mogła również zdecydować o wprowadzeniu promocji na produkty z bliskim terminem ważności.

Sklep Przyszłości w przyszłym roku
Kolejnym nowatorskim pomysłem nowej Żabki jest wykorzystanie technologii porównania obrazu przy kasie. Gdy położymy zakupy w specjalnym koszyku, tzw. jednosekundowa kasa jest w stanie rozpoznać produkty w ciągu jednej sekundy. – Zakupy stają się tak łatwe, jak otwarcie lodówki – zapewniał podczas pokazu Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju Żabki.

– Przyszły rok jest dla nas bardzo ważny. Obecnie testy odbywają się w sklepie laboratoryjnym, niedostępnym dla klientów. Jednak w nadchodzącym roku planujemy skonfrontować się z klientami i zweryfikować te technologie. Będą one testowane sekwencyjnie w sklepach już istniejących – tłumaczy w rozmowie z INNPoland.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Żabki.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.