Z nieznanych przyczyn wielu właścicieli telefonów iPhone zostało odciętych od usług firmy takich jak iCloud czy Apple Music.
Z nieznanych przyczyn wielu właścicieli telefonów iPhone zostało odciętych od usług firmy takich jak iCloud czy Apple Music. Fot. 123rf.com
Reklama.
Odzyskanie dostępu do wszystkich wymienionych usług wiąże się z ponowną weryfikacją tożsamości – donosi portal conowego.pl. Choć i to nie gwarantuje, że uda się ponownie uzyskać dostęp do usługi.
Przyczyny sytuacji nie są znane, a firma dotychczas oficjalnie nie skomentowała sprawy. Jak przypuszczają zarówno eksperci, jak i „zwykli” internauci przyczyną może być potencjalny atak na serwery amerykańskiego koncernu.
W grę może jednak wchodzić też błąd w kodzie oprogramowania telefonów, uruchamiający blokadę, masowe logowanie się do usług Apple za pomocą haseł wykradzionych firmom trzecim lub wreszcie zorganizowana przez firmę akcja monitorowania osób używających tych samych poświadczeń w różnych usługach – wylicza conowego.pl.