Pozazdrościli rywalom. Coca-Cola wprowadza na rynek nowy smak swojego sztandarowego produktu

Koncern Coca-Cola wprowadza na światowe rynki kolejne warianty dietetycznej wersji swojego sztandarowego napoju.
Koncern Coca-Cola wprowadza na światowe rynki kolejne warianty dietetycznej wersji swojego sztandarowego napoju. Fot. Darek Chalimoniuk / Agencja Gazeta
Jak informuje Portal Spożywczy, do niektórych sklepów i e-sklepów w Polsce trafiły pierwsze partie nowego na polskim rynku produktu: Coca-Cola Peach Zero. Bezcukrowy, brzoskwiniowy wariant napoju ma być na początek dostępny w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 i 1 litra.


Nowa Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym została wprowadzona przez System Coca-Cola. Na rynku dostępna jest od kilku dni i systematycznie wprowadzamy ją do kolejnych kanałów sprzedaży – dowiedział się Portal Spożywczy w biurze prasowym koncernu. Promocja i działania informacyjne na temat nowego produktu mają oficjalnie ruszyć w „pierwszej połowie marca”.

Zwrot w nową, zdrowszą stronę
Ciekawscy mogą spróbować znaleźć produkt w sieciach takich jak Lewiatan czy Delikatesy Centrum – podpowiada Portal Spożywczy. Idąc tropami produktów konkurencji koncern miesza w tym przypadku tradycyjny smak coli z mrożoną herbatą o smaku brzoskwiniowym.

Polska premiera nowego produktu wypada mniej więcej rok po tym, jak dietetyczna brzoskwiniowa wersja coli trafiła do sprzedaży na Zachodzie. Na początku ubiegłego roku, m.in. na Wyspach do sprzedaży trafiły też smaki jak mango czy „mocna wiśnia”. Jak pisały wówczas brytyjskie media, nowa kolekcja smaków to próba pokazania się konsumentów od nowej, „zdrowszej” strony.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.