Powrót do przeszłości. Internauci przyjęli nową reklamę Poczty Polskiej lawiną miażdżących komentarzy

Kadr z video reklamującego ofertę handlową Poczty Polskiej.
Kadr z video reklamującego ofertę handlową Poczty Polskiej. Fot. YouTube / Poczta Polska
Reklama poziom lat 90., jak cała poczta. Lata mijają, a poczta bez zmian. Kolejki jak za komuny w mięsnym – tak podsumowują internauci spot reklamowy PP, jaki pojawił się na platformie YouTube. Video jest częścią kampanii reklamowej, mającej wspomóc sprzedaż tzw. towarów handlowych – książek czy słodyczy – w placówkach pocztowych.


Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych – pod tym hasłem ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Firma chce w ten sposób zwiększyć zainteresowanie proponowanymi w urzędach produktami. Niestety, wybrała najwyraźniej fatalny sposób.

„Reklama jak powrót do lat 90. XX wieku” – tak podsumowuje video promujące dostępne na pocztach słodycze, upominki czy kryminały „Express Bydgoski”. I cytuje opinie internautów.

Cukiereczki, pionionżki, kryminalik
„Rachuneczki, cukiereczki, pinionżki, kryminalik dla mężusia... W sumie – o co kruszyć kopie, ta reklama DOKŁADNIE oddaje klimat, klientelę i zakres usług PP” – czytamy w gazecie. „Tracimy klientów, bo nie dostarczamy przesyłek na czas, więc wprowadzimy sprzedaż czekoladek i podniesiemy ceny usług” – dorzuca inna internautka.

Rzeczywiście, choć spot jest niezbyt wyrafinowany, to chyba dodatkowo kampania trafiła w zły moment. Z początkiem kwietnia w życie weszły zmiany w cenniku usług PP: przesyłki podrożały, zniknęła część dostępnych wariantów, a kryterium wagi zastąpiło kryterium wielkości paczki. Jak wyliczano przeciętne wydatki gospodarstwa domowego na usługi pocztowe mają wzrosnąć po tych zmianach z 71 do 80 zł rocznie.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.