Ryjówki? Skądże, myszki. I kabelki, kontrolerki, programiki, no i Fallout dla męża – taką frazą, rozpisaną na dwa kobiece głosy, parioduje spot Poczty Polskiej sklep ze sprzętem i wyposażeniem komputerowym x-kom.pl.
Trzeba przyznać, że reakcja świata reklamy była błyskawiczna. Ledwie kilka dni po premierze sławetnego klipu reklamowego Poczty Polskiej, którego niewielkie wyrafinowanie wzbudziło skojarzenia z początkami wolnorynkowej reklamy w Polsce, w latach 90., pojawiają się już pierwsze naśladownictwa.
Reakcja internautów na reklamę x-kom
Do nich należy pseudoreklama sklepu x-kom. – X-kom poleca nie tylko komputery, sprawdź ofertę akcesoriów przy najbliższej okazji – konkludują narratorzy klipu, który w podobnie prosty sposób oparty jest na swojskim widoku pola.
Internauci są zachwyceni. – Rozwaliliście system – pisał jeden z nich. – Szanuję za tę trawę w obiektywie – dorzucał inny.