
Tabliczka amerykańskiej czekolady marki Hershey's pozostawała niezmienna przez 125 lat. Teraz firma postanowiła odświeżyć jej wizerunek, uatrakcyjniając ją dla millenialsów. W tym celu zamieścili na niej emotikony.
REKLAMA
Nowa, specjalna edycja czekolady, która swoim wyglądem nawiązuje do popularnych emotikonów, za pomocą których wyrażamy emocje w sieci, będzie dostępna przez limitowany czas. Jak podaje serwis CNN Business, tabliczka została przygotowana na okres wakacji, a na jej "cegiełkach" znajdzie się 25 najbardziej popularnych emotikonów.
Czekolada budząca emocje
Millenialsi nie wyobrażają sobie wymiany wiadomości bez używania emotikonów. Zdarza się, że gdy zapomnimy zwieńczyć przekaz ikoną uśmiechu czy mrugania, rozmówca nabiera wątpliwości, czy nie robi się zbyt poważnie i czy czymś nam niechcący nie podpadł. Wtedy najczęściej z jego strony pojawia się pytanie "czy wszystko u nas ok?".
Millenialsi nie wyobrażają sobie wymiany wiadomości bez używania emotikonów. Zdarza się, że gdy zapomnimy zwieńczyć przekaz ikoną uśmiechu czy mrugania, rozmówca nabiera wątpliwości, czy nie robi się zbyt poważnie i czy czymś nam niechcący nie podpadł. Wtedy najczęściej z jego strony pojawia się pytanie "czy wszystko u nas ok?".
Emoji na kawałkach czekolady mają zachęcić konsumentów do dzielenia się nią poprzez dobieranie odpowiednich "emocji" do osób i sytuacji towarzyszących konsumpcji. – Dodając wzór emoji do każdego kawałka czekolady, mamy nadzieję, że rodzice i dzieci będą zainspirowani do dzielenia się czekoladowym emoji i nawiązania kontaktu z kimś nowym – mówi Kriston Ohm, starszy menadżer marki.
Nie zawsze zmiana, to zmiana na lepsze
Hershey's nie jest pierwszą marką, która postanowiła zmienić wygląd swojego produktu. W przypadku amerykańskiej marki metamorfoza może zachęcić do zakupu. Natomiast złą zmianę wprowadziło Toblerone.
Hershey's nie jest pierwszą marką, która postanowiła zmienić wygląd swojego produktu. W przypadku amerykańskiej marki metamorfoza może zachęcić do zakupu. Natomiast złą zmianę wprowadziło Toblerone.
Szwajcarska czekolada, również przez wiele lat pozostawała niezmienna. Aż do momentu, w którym postanowiono ją "wyszczuplić". Ten zabieg nie przypadł do gustu konsumentom.
Absurdalnie duże odstępy w „ulepszonej” odsłonie czekolady Toblerone jednych rozbawiły, innych doprowadziły do wściekłości. Firma, po dwóch latach zmagania z nietrafioną wersją słynnego batonika, zdecydowała się przywrócić mu oryginalny kształt.
