Znak czasów. Kultowa tabliczka czekolady zmienia kształt po 125 latach

Hershey's po 125 latach zmienia wygląd swojej czekolady. Teraz bedzię ona wyrażać więcej emocji.
Hershey's po 125 latach zmienia wygląd swojej czekolady. Teraz bedzię ona wyrażać więcej emocji. fot. Prayitno - Flickr
Tabliczka amerykańskiej czekolady marki Hershey's pozostawała niezmienna przez 125 lat. Teraz firma postanowiła odświeżyć jej wizerunek, uatrakcyjniając ją dla millenialsów. W tym celu zamieścili na niej emotikony.


Nowa, specjalna edycja czekolady, która swoim wyglądem nawiązuje do popularnych emotikonów, za pomocą których wyrażamy emocje w sieci, będzie dostępna przez limitowany czas. Jak podaje serwis CNN Business, tabliczka została przygotowana na okres wakacji, a na jej "cegiełkach" znajdzie się 25 najbardziej popularnych emotikonów.



Czekolada budząca emocje
Millenialsi nie wyobrażają sobie wymiany wiadomości bez używania emotikonów. Zdarza się, że gdy zapomnimy zwieńczyć przekaz ikoną uśmiechu czy mrugania, rozmówca nabiera wątpliwości, czy nie robi się zbyt poważnie i czy czymś nam niechcący nie podpadł. Wtedy najczęściej z jego strony pojawia się pytanie "czy wszystko u nas ok?".

Emoji na kawałkach czekolady mają zachęcić konsumentów do dzielenia się nią poprzez dobieranie odpowiednich "emocji" do osób i sytuacji towarzyszących konsumpcji. – Dodając wzór emoji do każdego kawałka czekolady, mamy nadzieję, że rodzice i dzieci będą zainspirowani do dzielenia się czekoladowym emoji i nawiązania kontaktu z kimś nowym – mówi Kriston Ohm, starszy menadżer marki.


Nie zawsze zmiana, to zmiana na lepsze
Hershey's nie jest pierwszą marką, która postanowiła zmienić wygląd swojego produktu. W przypadku amerykańskiej marki metamorfoza może zachęcić do zakupu. Natomiast złą zmianę wprowadziło Toblerone.

Szwajcarska czekolada, również przez wiele lat pozostawała niezmienna. Aż do momentu, w którym postanowiono ją "wyszczuplić". Ten zabieg nie przypadł do gustu konsumentom.

Absurdalnie duże odstępy w „ulepszonej” odsłonie czekolady Toblerone jednych rozbawiły, innych doprowadziły do wściekłości. Firma, po dwóch latach zmagania z nietrafioną wersją słynnego batonika, zdecydowała się przywrócić mu oryginalny kształt.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Igor IluninIgor Ilunin

Większość ludzi już jest przyzwyczajona do przyswajania danych i multimediów na wielu ekranach. Stąd oczekiwana, że samochody zapewnią podobne możliwości, są naturalne.

Piotr BuckiPiotr Bucki

Czasem na szkoleniach przeprowadzam pewien eksperyment. Proszę uczestników, żeby wskazali lewą i prawą stronę. Nic trudnego. Dla przeważającej większości. To jednak nie koniec eksperymentu.

Tomasz SwiebodaTomasz Swieboda

Polski rynek venture capital z roku na rok staje się coraz dojrzalszy i powoli zaczyna przypominać zachodnie ekosystemy. Tak w ostatnich dwóch latach wyglądała lokalna scena startupowa.