Całkowicie samoobsługowy sklep, w którym klient bez pomocy żadnego asystenta czy kasjera może dokonać zakupów, właśnie zawitał do Warszawy. Jego twórcą jest sieć Carrefour, lubująca się w innowacyjnych i autonomicznych rozwiązaniach. Pierwszy sklep zlokalizowano przy ul. Światowida 18 na warszawskiej Białołęce. Jeśli pomysł się przyjmie, wkrótce powstaną kolejne.
Sklep bez kasjerów i asystentów
Wśród sprzedawanych w sklepie produktów oprócz kanapek, przekąsek, napojów czy słodyczy, znajdują się również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło, ale także produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby czy towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy czy dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt.
Jeśli pojawią się problemy z odbiorem produktów lub płatnością - w końcu w przypadku maszyn sprzedających istnieje możliwość awarii - dla klientów dostępna jest całodobowa infolinia i kontakt z konsultantami. Dostępność towaru będzie automatycznie monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego Carrefoura.