Już 4 maja, zaraz po zakończeniu majówki, grupa CCC otworzy pierwsze sklepy nowej sieci HalfPrice. Mają tam być oferowane produkty znanych marek w niskich cenach.
Grupa CCC zapowiada, że do końca roku klienci będą mogli skorzystać z oferty blisko 60 sklepów HalfPrice. Jesienią ruszy sklep internetowy sieci.
Pięć pierwszych HalfPrice'ów ruszy we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego formatu.
Jeszcze w maju kolejne mają pojawić się w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej.
– Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu – mówi Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy CCC.
Sklepy HalfPrice mają przejmować przestrzeń handlową zwolnioną po restrukturyzacji sieci CCC, której sklepów jest teraz mniej, mają mniejszą powierzchnię i coraz bardziej przenoszą się do digitalu.
– Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę – mówi Karol Semik, dyrektor ekspansji Grupy CCC.
HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Asortyment ma być uzupełniany kilka razy w tygodniu.
Carrefour Okazje, Lidl Outlet
CCC to nie jedyna sieć, która zdecydowała się na testowanie nowych konceptów sprzedażowych. Jak pisaliśmy w InnPoland, Carrefour Polska otworzył w warszawskim centrum handlowym Arkadia swój pierwszy punkt z używanymi produktami.
– Na początek nasi klienci będą mogli znaleźć w ofercie odnowione produkty, takie jak telefony, laptopy, czy akcesoria – komentuje Antoine Matevet, dyrektor ds. strategii transformacji Carrefour Polska.
W Opolu powstał natomiast pierwszy w Polsce outlet Lidla. W placówce przy ul. Ozimskiej 184 jest szeroki wybór artykułów przemysłowych w bardzo atrakcyjnych cenach. To głównie produkty ze starszych kolekcji i końcówek serii. Outlet pozwoli Lidlowi wyprzedać towary, które nie straciły na jakości, ale zalegają w magazynach.