Kosmetyki premium dla mężczyzn
True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka premium stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Marka powstała z realnej potrzeby. Jej założyciel - doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek, szukał odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji własnej skóry. I, jak przyznaje w rozmowie z INNPoland, odkrył niszę.Swoją niszę biznesową dostrzegłem, gdy do swoich obserwacji dołączyłem czynniki demograficzne. To, że społeczeństwa coraz bardziej się starzeją i to, że najliczniejszą grupą zakupową w Polsce są obecnie mężczyźni wpisujący się idealnie w profil naszego klienta - 36 latkowie, którzy właśnie w tym wieku zaczynają o siebie dbać.
Jeśli brać pod uwagę pokolenie mężczyzn urodzonych w latach 60., 70. a może nawet wczesnych 80., to dominującym modelem męskości był zaniedbany, “oschły i szorstki” macho. Ale u młodszego pokolenia to bardzo się zmienia. Zrywają z tym stereotypem i zaczynają o siebie dbać.
I to właśnie w taki sposób marka True dociera do polskich panów. – Nasze kosmetyki można kupić online, ale prowadzimy też sprzedaż w dobrych salonach kosmetycznych. I to właśnie polecenia pań z tych salonów są dla nas najlepszym motorem sprzedażowym. Mężczyźni, przy wyborze kosmetyków, lubią konsultować się z profesjonalistkami – uśmiecha się Maciej.
Zadbany pan
Co jest ważne dla zadbanego mężczyzny? – Panowie zwracają uwagę na trzy główne elementy – tłumaczy Maciej. – Wysportowaną, szczupłą sylwetkę, zdrowe włosy i wypoczętą twarz.W codziennej pielęgnacji mężczyźni stawiają na proste kroki - odpowiednie nawilżenie, ochronę przed promieniami słonecznymi i regenerację po intensywnym dniu. Te funkcje spełniają nasze kosmetyki.
Twarz jest naszą wizytówką. To po twarzy oceniamy człowieka, na nią zwracamy uwagę, gdy poznajemy go po raz pierwszy. Świadomi siebie, współcześni mężczyźni, zdają sobie z tego sprawę.