INNPoland_avatar

Biedronka odświeża Gang Świeżaków. Klienci dopatrują się podobieństwa maskotki do... premiera

Konrad Bagiński

30 sierpnia 2022, 09:16 · 3 minuty czytania
Biedronka uruchamia nową akcję z Gangiem Świeżaków, poprzednie cieszyły się olbrzymią popularnością, a klienci walczyli o popularne maskotki. Nowej promocji towarzyszy dodatkowe zamieszanie, bo Polacy dopatrzyli się podobieństwa jednej z maskotek — świnki Skarbonity do premiera Morawieckiego.


Biedronka odświeża Gang Świeżaków. Klienci dopatrują się podobieństwa maskotki do... premiera

Konrad Bagiński
30 sierpnia 2022, 09:16 • 1 minuta czytania
Biedronka uruchamia nową akcję z Gangiem Świeżaków, poprzednie cieszyły się olbrzymią popularnością, a klienci walczyli o popularne maskotki. Nowej promocji towarzyszy dodatkowe zamieszanie, bo Polacy dopatrzyli się podobieństwa jednej z maskotek — świnki Skarbonity do premiera Morawieckiego.
Polacy dopatrzyli się zaskakującego podobieństwa świnki Skarbonity do premiera Morawieckiego mat. pras
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Od poniedziałku ruszyła nowa odsłona prawdopodobnie najgorętszej akcji lojalnościowej w Polsce — Gangu Świeżaków w Biedronce. Klienci tej sieci sklepów potrafili zrobić naprawdę wiele, by zdobyć ulubione maskotki Świeżaków, Fajniaków i Słodziaków dla siebie i swoich dzieci. Czy tym razem będzie podobnie? Pewnie tak, choć wiadomo, że wiele osób zapoluje na maskotkę świnki Skarbonity. Ta okazała się — zdaniem wielu klientów sieci — podobna do premiera Mateusza Morawieckiego. Podobieństwo opiera się w zasadzie tylko na okularach. Świnka w kulturze masowej od dawna jest zresztą symbolem oszczędzania, a na tym właśnie skupia się obecna odsłona promocji w Biedronce.


Świnka Skarbonita pilnuje finansów gangu i podpowiada, jak znajdować produkty w korzystnych cenach, a jej supermocą jest "cena". Jabłko Newton ma sprytny plan na wszystko i stawia na "jakość". Trzeci członek supergrupy to Pies Dżi-Pi-Es symbolizujący "bliskość", rekomendujący robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd. Cała trójka łączy siły w walce z inflacją i zachęca do oszczędzania.

- Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka, będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów — mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

W ramach akcji "Gang Bystrzaków" oszczędzać można na dwa sposoby. W pierwszym poprzez skorzystanie ze specjalnych ofert w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub w drugim – odkładając część wydanych pieniędzy w ramach Wirtualnego Portfela.

Tygodniowe Misje Oszczędzania pozwalają na natychmiastowe oszczędności w trakcie zakupów konkretnych produktów biorących udział w akcji w danym tygodniu.

Jednocześnie przez cały czas trwania akcji oszczędności można gromadzić w "Wirtualnym portfelu". Co tydzień za zakupy wybranych produktów z kartą Moja Biedronka przyznawany jest rabat kwotowy, który automatycznie zapisuje się w Wirtualnym Portfelu klienta. Środki z Wirtualnego Portfela można wykorzystać na zakupy w każdą sobotę w okresie trwania akcji Gang Bystrzaków. Wysokość zaoszczędzonej kwoty można na bieżąco sprawdzać w aplikacji Biedronka lub na stronie internetowej moja.biedronka.pl - po uprzednim zarejestrowaniu karty.

Jak zbierać naklejki i maskotki w Biedronce?

W ramach tegorocznej akcji za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego portfela w ramach jednej transakcji klient otrzyma naklejkę – te można zbierać do 19 listopada. Naklejki umożliwiają odbiór za darmo maskotki jednego z członków Gangu Bystrzaków. Aby odebrać Bystrzaka, należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie dostępnym w sklepie. To jedyny sposób, aby stać się właścicielem maskotki, ponieważ w tym roku nie będą one dostępne w sprzedaży.

Tradycyjnie akcji lojalnościowej towarzyszy książka – autorstwa Pauliny Płatkowskiej, pt. "Gang Bystrzaków. Oszczędzanie to nasza misja". Jej bohaterami są członkowie gangu, którym życie i zabawy próbuje utrudniać zielony, niesympatyczny stwór – Paskudna Inflacja. Dzięki swojej koleżance Biedronce Bystrzakom udaje się znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Na podstawie prostych opowieści dotyczących życia codziennego dzieci uczą się tego, że warto oszczędzać. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek.

Odbiór Bystrzaków i książki będzie możliwy od 26 września do końca roku lub do wyczerpania zapasów.