W tym roku Amazon świętuje rok swojej działalności w Polsce. Z tej okazji ma dla swoich klientów ofertę specjalną. 11 i 12 października organizuje Ekskluzywne Okazje Amazon Prime.
Ekskluzywne Okazje Amazon Prime to megawyprzedaż z ofertami skierowanymi do subskrybentów Amazon Prime. W tych dniach kupisz w e-sklepie produkty w okazyjnych cenach, w kategoriach elektronika, produkty do do domu i kuchni, kosmetyki czy zabawki.
Na swojej oficjalnej stronie Amazon zamieścił wypowiedź Mourada Taoufikiego, dyrektora generalnego Amazon.pl, na temat Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime.
Cieszymy się, że możemy wspólnie z naszymi klientami świętować pierwszą rocznicę Prime i zaoferować im wyjątkowo atrakcyjne okazje na produkty najlepszych marek. Obecnie nasi klienci oczekują atrakcyjnych okazji bardziej niż kiedykolwiek, dlatego ułatwiamy im zrobienie zakupów świątecznych z wyprzedzeniem.
Podczas Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime na stronie Amazonu znajdziesz wiele okazji, a między nimi:
Nie trzeba być jednak abonentem usługi Amazon Prime, by skorzystać z wydarzenia zakupowego. Można aktywować sam 30-dniowy okres próbny, aby również skorzystać z Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime. Wszyscy klienci będą mogli wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymają 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”.
Z kolei użytkownicy usługi Prime mogą skorzystać z 10 proc. zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.
Czytaj także: Amazon wszedł do Polski cichaczem, ale ma wiele namieszać. Rozmawiamy z wiceszefem Amazon Europe
Jak możemy przeczytać na stronie Amazonu, dzięki aktywowaniu usługi Amazon Prime będziesz mógł korzystać z:
Jak pisaliśmy w innym artykule w INNPoland, Amazon jest dziś jedną z największych marek na świecie. Zaczynał jako internetowa księgarnia, a w 2016 r. wyprzedził na runku Apple'a i Google. W 2018 r. wartość Amazona wyceniano na 151 mld dolarów, czyli ok. 752 mld zł. To amerykańskie przedsiębiorstwo handlowe założone w 1994 roku w Seattle przez Jeffa Bezosa.
Wypowiedź Davida Haigha, dyrektora generalnego Brand Finance, na temat Amazona została zacytowna przez Business Insider.
Siła i wartość marki Amazona daje mu możliwość niepowstrzymanej ekspansji na nowe sektory rynku i regiony świata. Wszystko wskazuje na to, że niesamowita marka Amazona będzie rosła bez końca.Czytaj także: https://innpoland.pl/181510,amazon-prime-day-2022