Ekskluzywne Okazje Amazon Prime. Jak z nich skorzystać?
Amazon zorganizował na swojej stronie Ekskluzywne Okazje Amazon Prime. Zastanawiasz się, co zrobić, aby na tym skorzystać? Najpierw zobacz, co będziesz mógł kupić.
Reklama.
Amazon zorganizował na swojej stronie Ekskluzywne Okazje Amazon Prime. Zastanawiasz się, co zrobić, aby na tym skorzystać? Najpierw zobacz, co będziesz mógł kupić.
W tym roku Amazon świętuje rok swojej działalności w Polsce. Z tej okazji ma dla swoich klientów ofertę specjalną. 11 i 12 października organizuje Ekskluzywne Okazje Amazon Prime.
Ekskluzywne Okazje Amazon Prime to megawyprzedaż z ofertami skierowanymi do subskrybentów Amazon Prime. W tych dniach kupisz w e-sklepie produkty w okazyjnych cenach, w kategoriach elektronika, produkty do do domu i kuchni, kosmetyki czy zabawki.
Na swojej oficjalnej stronie Amazon zamieścił wypowiedź Mourada Taoufikiego, dyrektora generalnego Amazon.pl, na temat Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime.
Podczas Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime na stronie Amazonu znajdziesz wiele okazji, a między nimi:
Nie trzeba być jednak abonentem usługi Amazon Prime, by skorzystać z wydarzenia zakupowego. Można aktywować sam 30-dniowy okres próbny, aby również skorzystać z Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime. Wszyscy klienci będą mogli wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymają 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”.
Z kolei użytkownicy usługi Prime mogą skorzystać z 10 proc. zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.
Czytaj także: Amazon wszedł do Polski cichaczem, ale ma wiele namieszać. Rozmawiamy z wiceszefem Amazon Europe
Jak możemy przeczytać na stronie Amazonu, dzięki aktywowaniu usługi Amazon Prime będziesz mógł korzystać z:
Jak pisaliśmy w innym artykule w INNPoland, Amazon jest dziś jedną z największych marek na świecie. Zaczynał jako internetowa księgarnia, a w 2016 r. wyprzedził na runku Apple'a i Google. W 2018 r. wartość Amazona wyceniano na 151 mld dolarów, czyli ok. 752 mld zł. To amerykańskie przedsiębiorstwo handlowe założone w 1994 roku w Seattle przez Jeffa Bezosa.
Wypowiedź Davida Haigha, dyrektora generalnego Brand Finance, na temat Amazona została zacytowna przez Business Insider.
Mourad Taoufiki
dyrektor generalny Amazon.pl
David Haigh
dyrektor generalny Brand Finance