W dodatku do gry CyberPunk 2077 pojawi się aktorka Sasha Grey, która będzie dubbingowała jedną z postaci. W Phantom Liberty poznamy ją jako Ash i wygląda na to, że będziemy ją słyszeć dość często.
Reklama.
Reklama.
W dodatku do gry CyberPunk 2077 będzie dubbingowała Sasha Grey
Aktorka użyczy głosu DJ-ce Ash ze stacji radiowej w Night City
Informację o tym zamieściła na swoim twitterowym profilu
Sasha Grey to aktorka i streamerka, która od wielu lat udziela się na gamingowym kanale Twitch – informuje "KomputerŚwiat". Już niedługo usłyszymy ją w dodatku Phantom Liberty do gry CyberPunk 2077.
Grey użyczy głosu Ash – DJ-ce nowej stacji radiowej 89,7 Growl FM, która pojawi się w Night City. Phantom Liberty to pierwszy i jak dotąd jedyny dodatek do gry.
Poniżej przedstawiamy zapowiedź produkcji.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Informację o dubbingu przekazała sama Sasha Grey na swoim profilu na Twitterze.
Użytkownicy Twittera nie kryli swojego entuzjazmu, udzielając się pod twittem. – Wiedziałem, że skądś znam ten głos – napisał jeden z nich. Sasha Grey pojawiała się już wcześniej jako aktorka głosowa w grach. Zagrała m.in. w kilku odsłonach serii Saints Row.
Jednak CD Projekt Red poinformowł, że zysk z gry przerósł tę kwotę jeszcze przed premierą. W czasie przedsprzedaży złożono ponad 8 mln zamówień na grę.
Recenzja Mateusza Wróbla została zamieszczona na PPE.pl.
Premiera gry CyberPunk 2077
10 grudnia 2020 r. odbyła się premiera produkcji CD Projekt Red. Pisaliśmy o tym w innym artykule w INNPoland. Podczas premierowej nocy w grze uczestniczyło ponad milion użytkowników, ta liczba utrzymywala się nawet o godz. 4 rano.
Polacy mogli zagrać w nią o godz. 1. Wówczas odblokowano ją na platformach Steam, GOG, Epic Store oraz w usłudzeGoogle Stadia. Jak podał bankier.pl, nieco wczesniej, bo o północy, mozna było zapoznać się z CyberPunkiem 2077 uzywając konsol PlayStation 4 i Xbox One.
71 proc. opinii, jakie pojawiły się na temat gry, było pozytywnych. Jednak gracze podobnie jak recenzenci zwrócili uwagę na liczne błędy techniczne. Wymienił je również Filip Trusz na stronie moto.pl.
W INNPoland od września 2022 r. Przedtem pisała artykuły dla magazynów studenckich oraz wykonywała w nich redakcję i korektę. W czasie wolnym czyta o PRL-u oraz psychologii, gra w planszówki i głaszcze koty.
Poszczególne lokacje prezentują się bosko o każdej porze dnia, modele postaci są przepełnione detalami, a ogólna otoczka świata, powtórzę się, ale trudno, wsysa odbiorcę jak mocny odkurzacz. O opisywanej dzisiaj produkcji można było mówić wiele, ale nie można było jej zarzucić jednego – braku klimatu, który w połączeniu z pięknym światem zachęca do ciągłej rozgrywki.
Mateusz Wróbel
autor recenzji na PPE.pl
Wszystko działa przyzwoicie do momentu, kiedy nie wsiądziemy za kierownicę jednego z wielu dostępnych w grze samochodów i się nie rozpędzimy. Wtedy na wierzch wychodzą wszystkie problemy Cyberpunka na konsolach. (...) Gra zaczyna się przycinać, jakość grafiki drastycznie spada, a my widzimy na bieżąco doczytujące się tekstury oraz pojawiające się obiekty. (...) Nie pomaga też model jazdy, który (...) jest dość drewniany i w ogóle nie daje czucia samochodu. Choć możliwe, że byłoby znacznie lepiej, gdyby gra działała płynnie.