logo
InPost stworzył mem z Kerfusiem Fot. Marek BAZAK/East News
Reklama.
  • eRobot Kerfuś, który pojawił się w sklepach sieci Carrefour, stał się bohaterem wielu memów i grafik
  • Niedawno pojawiły się również bardziej erotyczne treści związane z Kerfusiem
  • Na te ostatnie zareagował InPost, "tworząc" Paczkusia
  • Memy z Kerfusiem – wersja InPostu

    W internecie pojawia się coraz więcej treści związanych eRobotem Kerfusiem, który stał się bardzo popularny w social mediach. Zaczęto tworzyć również takie grafiki i wpisy, które nawiązują do Kerfusia w sposób erotyczny. Na te ostatnie zareagował InPost, publikując na swoim Facebooku Paczkusia.

    – Pamiętaj, aby skrytkę zamykać delikatnie. W końcu Paczkuś to Twój BFF (′ꈍωꈍ‵) – czytamy w poście.

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl.

    Grafika bardzo sposobała się internautom, która nie kryła zachwytu w komentarzach pod postem firmy kurierskiej.

    – *Kerfuś lubi to!*

    – Osoba lub osoby, które to popełniły – jesteście mistrzami. Na czasie i w punkt!  – Potrzebuję pluszowego Paczkusia.

    – No raczej! Uwielbiam tego bota, ma fajne teksty i sympatyczną aparycję, wyszedł Wam bardzo.

    eRobot w Carrefourze

    O tym, jak Kerfuś pojawił się w Carrefourze, pisaliśmy w innym artykule w INNPoland. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo stworzyła eRobota, aby wchodził w interakcje z klientami oraz uprzyjemniał im zakupy. Modele pojawiły się najpierw w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie. 

    Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska, w rozmowie z Media 2 wypowiedział się na temat Kerfusia.

    Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.

    Sylwester Mroczek

    manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska

    Urządzenia oferują również zakup produktów sygnowanych logiem Pepsi oraz Carrefoura. Obecnie roboty samojezdne mogą być też wykorzystane do nawigacji po sklepie oraz przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność. W rozmowie z Media 2 kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska Mariusz Janiec wyjaśnił, jaki był cel stworzenia Kerfusia.

    Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.

    Mariusz Janiec

    kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska

    – Kerfuś to konkretnie model BellaBot firmy Pudu Robotics wyposażony w multimedialne funkcje, takie jak interakcje głosowe Al, czy interakcje za pomocą sygnałów świetlnych – czytamy na portalu vibez.pl.

    eRoboty Carrefoura będą pojawiały się w kolejnych sklepach sieci, jeśli spodobają się konsumentom w sklepach wybranych na pilotazowy etap projektu.

    Czytaj także: