W Carrefourze wdrożono pilotażowy program promocyjny z użyciem eRobotów
W Carrefourze wdrożono pilotażowy program promocyjny z użyciem eRobotów Fot. Polska Press/East News
Reklama.
  • Współpraca Carrefoura i PepsiCo zaowocowało stworzeniem eRobota
  • Robot Kerfuś będzie sprzedawał chipsy oraz napoje
  • W przyszłości eRobot będzie mógł przeprowadzać ankiety i nawigować po sklepie
  • Media 2 informują, że w sklepach popularnej sieci Carrefour pojawiły się eRoboty. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo wdraża te innowacyjne samojezdne urządzenia, aby wchodziły w interakcje z konsumentami i sprawiały, że robienie zakupów stanie się atrakcyjniesze.

    Co będzie robił eRobot w Carrefourze?

    Dzięki interaktywnym robotom Carrefour zrobił spory krok w stronę wprowadzania nowoczesnych technologii w obszar sprzedaży. Kerfusie, bo tak nazwano eRoboty, mają zachęcać konsumentów do zakupu produktów Carrefoura i Pepsi. Jednocześnie będą wchodzić z nimi w interakcję, stając się sklepową "atrakcją".

    Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.

    Sylwester Mroczek

    manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska w rozmowie z Media 2

    Klient Carrefoura nie będzie musiał szukać promowanego przez sklep asortymentu, bo przywiezie mu go eRobot. Użyta technologia wciąż jest dopracowywana, aby wydobyć z Kerfusia cały potencjał.

    Na tę chwilę wiadomo, że roboty samojezdne mogą być wykorzystane jako nawigacja po sklepie, do przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność.

    Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.

    Mariusz Janiec

    kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska w rozmowie z Media 2

    Pierwszy samoobsługowy sklep Carrefoura

    Jak pisaliśmy w innym artykule w INNPoland, Carrefour uruchomił też swój pierwszy samoobsługowy sklep. Powstał on w Warszawie. Konsument znajdzie w nim kanapki, napoje, słodycze oraz artykuły świeże – jabłka, pieczywo czy nabiał. Będą też karmy dla zwierząt oraz artykuły higieniczne.

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

    Samoobsługowy Carrefour Express chroni produkty przez złodziejami dzięki bardzo grubej tafli szkła. Sklep działa na takiej zasadzie, jak samoobsługowy automat.

    Klient wybiera produkty na panelu dotykowym i płaci za nie kartą lub BLIK-iem. Dany produkt podaje konkretna maszyna, uwzględniając np. to, jak delikatny jest artykuł. Konsument odbiera go dzięki zamontowanym w środku windom.

    Pracownika pobliskiego sklepu z tej sieci będą na bieżąco monitorowali ilość produktów i uzupełniali asortyment w razie potrzeby. W samooobsługowym Carrefour Expressie mogą jednak pojawić się awarie. W razie potrzeby konsument może skorzystać z całodobowej infolinii, na której połączy się z konsultantem.

    Czytaj także: