Carrefour, w ramach współpracy ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo, rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. Używa w nim nowoczesnych samojezdnych eRobotów, które wchodzą w interakcje z konsumentami i sprawiają, że zakupy stają bardziej atrakcyjne.
Reklama.
Reklama.
Współpraca Carrefoura i PepsiCo zaowocowało stworzeniem eRobota
Robot Kerfuś będzie sprzedawał chipsy oraz napoje
W przyszłości eRobot będzie mógł przeprowadzać ankiety i nawigować po sklepie
Media 2 informują, że w sklepach popularnej sieci Carrefour pojawiły się eRoboty. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo wdraża te innowacyjne samojezdne urządzenia, aby wchodziły w interakcje z konsumentami i sprawiały, że robienie zakupów stanie się atrakcyjniesze.
Co będzie robił eRobot w Carrefourze?
Dzięki interaktywnym robotom Carrefour zrobił spory krok w stronę wprowadzania nowoczesnych technologii w obszar sprzedaży. Kerfusie, bo tak nazwano eRoboty, mają zachęcać konsumentów do zakupu produktów Carrefoura i Pepsi. Jednocześnie będą wchodzić z nimi w interakcję, stając się sklepową "atrakcją".
Klient Carrefoura nie będzie musiał szukać promowanego przez sklep asortymentu, bo przywiezie mu go eRobot. Użyta technologia wciąż jest dopracowywana, aby wydobyć z Kerfusia cały potencjał.
Na tę chwilę wiadomo, że roboty samojezdne mogą być wykorzystane jako nawigacja po sklepie, do przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność.
Pierwszy samoobsługowy sklep Carrefoura
Jak pisaliśmy w innym artykule w INNPoland, Carrefour uruchomił też swój pierwszy samoobsługowy sklep. Powstał on w Warszawie. Konsument znajdzie w nim kanapki, napoje, słodycze oraz artykuły świeże – jabłka, pieczywo czy nabiał. Będą też karmy dla zwierząt oraz artykuły higieniczne.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Samoobsługowy Carrefour Express chroni produkty przez złodziejami dzięki bardzo grubej tafli szkła. Sklep działa na takiej zasadzie, jak samoobsługowy automat.
Klient wybiera produkty na panelu dotykowym i płaci za nie kartą lub BLIK-iem. Dany produkt podaje konkretna maszyna, uwzględniając np. to, jak delikatny jest artykuł. Konsument odbiera go dzięki zamontowanym w środku windom.
Pracownika pobliskiego sklepu z tej sieci będą na bieżąco monitorowali ilość produktów i uzupełniali asortyment w razie potrzeby. W samooobsługowym Carrefour Expressie mogą jednak pojawić się awarie. W razie potrzeby konsument może skorzystać z całodobowej infolinii, na której połączy się z konsultantem.
W INNPoland od września 2022 r. Przedtem pisała artykuły dla magazynów studenckich oraz wykonywała w nich redakcję i korektę. W czasie wolnym czyta o PRL-u oraz psychologii, gra w planszówki i głaszcze koty.
Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.
Sylwester Mroczek
manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska w rozmowie z Media 2
Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.
Mariusz Janiec
kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska w rozmowie z Media 2