INNPoland_avatar

Nowoczesna niespodzianka w Carrefourze. Takiej obsługi jeszcze nie było

Natalia Bartnik

26 września 2022, 18:23 · 2 minuty czytania
Carrefour, w ramach współpracy ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo, rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. Używa w nim nowoczesnych samojezdnych eRobotów, które wchodzą w interakcje z konsumentami i sprawiają, że zakupy stają bardziej atrakcyjne.


Nowoczesna niespodzianka w Carrefourze. Takiej obsługi jeszcze nie było

Natalia Bartnik
26 września 2022, 18:23 • 1 minuta czytania
Carrefour, w ramach współpracy ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo, rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. Używa w nim nowoczesnych samojezdnych eRobotów, które wchodzą w interakcje z konsumentami i sprawiają, że zakupy stają bardziej atrakcyjne.
W Carrefourze wdrożono pilotażowy program promocyjny z użyciem eRobotów Fot. Polska Press/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej
  • Współpraca Carrefoura i PepsiCo zaowocowało stworzeniem eRobota
  • Robot Kerfuś będzie sprzedawał chipsy oraz napoje
  • W przyszłości eRobot będzie mógł przeprowadzać ankiety i nawigować po sklepie

Media 2 informują, że w sklepach popularnej sieci Carrefour pojawiły się eRoboty. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo wdraża te innowacyjne samojezdne urządzenia, aby wchodziły w interakcje z konsumentami i sprawiały, że robienie zakupów stanie się atrakcyjniesze.

Co będzie robił eRobot w Carrefourze?

Dzięki interaktywnym robotom Carrefour zrobił spory krok w stronę wprowadzania nowoczesnych technologii w obszar sprzedaży. Kerfusie, bo tak nazwano eRoboty, mają zachęcać konsumentów do zakupu produktów Carrefoura i Pepsi. Jednocześnie będą wchodzić z nimi w interakcję, stając się sklepową "atrakcją".

Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.Sylwester Mroczekmanager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska w rozmowie z Media 2

Klient Carrefoura nie będzie musiał szukać promowanego przez sklep asortymentu, bo przywiezie mu go eRobot. Użyta technologia wciąż jest dopracowywana, aby wydobyć z Kerfusia cały potencjał.

Na tę chwilę wiadomo, że roboty samojezdne mogą być wykorzystane jako nawigacja po sklepie, do przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność.

Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.Mariusz Janieckierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska w rozmowie z Media 2

Pierwszy samoobsługowy sklep Carrefoura

Jak pisaliśmy w innym artykule w INNPoland, Carrefour uruchomił też swój pierwszy samoobsługowy sklep. Powstał on w Warszawie. Konsument znajdzie w nim kanapki, napoje, słodycze oraz artykuły świeże – jabłka, pieczywo czy nabiał. Będą też karmy dla zwierząt oraz artykuły higieniczne.

Samoobsługowy Carrefour Express chroni produkty przez złodziejami dzięki bardzo grubej tafli szkła. Sklep działa na takiej zasadzie, jak samoobsługowy automat.

Klient wybiera produkty na panelu dotykowym i płaci za nie kartą lub BLIK-iem. Dany produkt podaje konkretna maszyna, uwzględniając np. to, jak delikatny jest artykuł. Konsument odbiera go dzięki zamontowanym w środku windom.

Pracownika pobliskiego sklepu z tej sieci będą na bieżąco monitorowali ilość produktów i uzupełniali asortyment w razie potrzeby. W samooobsługowym Carrefour Expressie mogą jednak pojawić się awarie. W razie potrzeby konsument może skorzystać z całodobowej infolinii, na której połączy się z konsultantem.

Czytaj także: https://innpoland.pl/143587,grupa-azoty-bedzie-produkowac-dla-pepsi