Najpierw były hot dogi, potem zapiekanki, a teraz Orlen chce wypuścić własne energetyki. Napoje będą sprzedawane w punktach detalicznych płockiego koncernu. Zainteresowani mają niewiele czasu na przesłanie oferty.
Reklama.
Reklama.
Orlen szuka producenta, który stworzy energetyki marki własnej koncernu
Wcześniej płocki gigant ogłosił, że wyprodukuje własne zapiekanki
Ostatnio z powodu energetyków na celowniku niektórych klientów znalazła się Żabka
Orlen chce sprzedawać własne energetyki. Szuka producenta
Orlen nie zwalnia tempa. Jak podaje PAP, płocki koncern ogłosił postępowanie w sprawie wyboru producenta napojów energetycznych pod marką własną. Energetyki Orlenu mają być nowością w ofercie.
Jak przekonuje koncern kierowany przez Daniela Obajtka, wszczęcie procedur wynika z faktu, że "Orlen nieustannie poprawia swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową".
W ogłoszeniu czytamy, że w ramach postępowania zostanie wybrany asortyment, który będzie spełniał potrzeby klientów stacji paliw. Należy także uwzględnić powierzchnię sprzedażową. Wśród celów Orlen wymienia aktywne zarządzanie tą kategorią produktową przez bezpośrednią współpracę z producentem i zwiększanie sprzedaży.
Orlen chce to osiągnąć poprzez podpisanie umowy ramowej z wybranym producentem. Planuje, że energetyki marki własnej pojawią się na "ponad 1300 własnych stacjach paliw".
Wszyscy producenci zainteresowani współpracą z Orlenem powinni złożyć swoje oferty do 5 grudnia 2022 r. Następnie płocki koncern przeanalizuje propozycje, a później przeprowadzi spotkania negocjacyjne z dostawcami spełniającymi wymogi techniczne i formalne. Na końcu zapadnie decyzja o wyborze producenta energetyków Orlenu.
Na razie nie wiadomo, jak dużo napojów energetycznych wypuści płocki koncern. Szacowane liczby mają zostać ujawnione dopiero w drugim etapie.
Najpierw hot dogi, potem zapiekanki
Energetyki to już kolejne produkty marki własnej Orlenu. W ofercie są już hot dogi, które cieszą się dużą popularnością wśród osób podjeżdżających na stacje benzynowe i napędzają sprzedaż.
W sierpniu 2022 r. Orlen poszedł o krok dalej i postanowił usprawnić system przygotowywania tych przysmaków. W tym celu wdrożył aplikację stworzoną w ramach programu SkyLight accelerator Orlen.
Jednak hot-dogi to za mało dla giganta Obajtka. Jak już informowaliśmy w INNPoland.pl, również w sierpniu 2022 r. Orlen ogłosił, że szuka producenta zapiekanek pod marką własną.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Burza wokół energetyków w Żabce
Dyskusję na temat energetyków wywołała niedawno Żabka. Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego sieciówka przygotowała nową ofertę, w której znalazły się m.in. hot dogi i energetyki.
Jak już pisaliśmy w INNPoland.pl, akcja "Powrót do szkoły" oburzyła rodziców. Na Facebooku pojawiły się komentarze, w których opiekunowie przypominali, że polskie dzieci tyją najszybciej w Europie, a energetyki niszczą zęby i wątrobę w nieodwracalny sposób.
Redakcja INNPoland.pl poprosiła Żabkę o komentarz do reakcji zbulwersowanych rodziców. W odpowiedzi biuro prasowe zaznaczyło, że sieć postanowiła wycofać się z komunikowania tej promocji.