logo
Na Black Friday w Żabce pojawią się Black Dogi Fot. Piotr Molecki/East News
Reklama.
  • Z okazji Black Friday Żabka wprowadza do sprzedaży nowy produkt
  • Od 23 listopada do 6 grudnia klienci sklepu będą mogli kupić Black Doga
  • Hot dog różni się od innych nie tylko kolorem, ale też smakiem
  • Promocje na Black Friday

    Z okazji Black Friday sklepy prześcigają się w pomysłach na to, jak w tym przyciągnąć do siebie jak najwięcej klientów. Najbardziej zauważalne jest to w przypadku wielkich marketów, ale nie mogło ominęło również sieci mniejszych sklepów, w tym Żabki.

    Black Dog w Żabce z okazji Black Friday

    Żabka na swojej stronie internetowej poinformowała, że z okazji Black Friday wprowadza nowy produkt. W ofercie pojawi się czarny hot dog Black Dog. Popularna sieć sklepów reklamuje go sloganem "Ten, którego nazwy nie można wymawiać".

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

    Hasło nawiązuje do książkowego cyklu o Harrym Potterze, a grafika z hot dogiem do Saurona z "Władcy Pierścieni". Co ciekawe, w Żabce w Warszawie Black Dogi będzie przygotowywał również robot Robbie.

    Biuro Prasowe Żabka Polska poinformowało, że przysmak będzie dostępny od 23 listopada do 6 grudnia. Black Doga kupimy w Żabce Cafe, a z aplikacją Żappka będzie odrobinę tańszy. Jak się dowiadujemy na stronie internetowej sieci sklepów, produkt na Black Friday pochodzi z edycji limitowanej.

    Jakie są składniki czarnego hot doga? Przekąska to czarny kabanos z dodatkiem dziczyzny w czarnej bułce z dodatkiem czarnego sosu. Konsumenci kupią go w cenie 4,99 zł, o ile mają aplikację Żappka. Pozostali zapłacą 5,99 zł.

    Żabka z zestawem energetyków

    W sieci popularnych sklepów pojawiały się też bardziej typowe produkty, ale za to w nietypowych zestawach. Jakiś czas temu Żabka sprzedawała w zestawie energetyki i hot dogi. Akcja nazywała się "Powrót szkolnej ekipy" i obowiązywała do 6 września.

    Pomysł został skrytykowany przez rodziców, którzy ocenili sklepowe "happy hours" jako promujące produkty o negatywnym wpływie na zdrowie, zbyt pobudzające i o wiele za dużej zawartości cukru.

    Czytaj także:

    Zestaw Żabki nie spodobał się również Markowi Bosakowi, który napisał o tym na Facebooku.

    – Hej, ŻABKA – mały wielki sklep czy serio uważacie, że zestaw "hot dog + 1 LITR energetyka" to jest najlepsze rozwiązanie na początek roku szkolnego? Przypominam tylko, że polskie dzieci tyją najszybciej w Europie i problem nadwagi dotyczy już 30 proc. z nich. Dodatkowo energetyki niszczą w sposób nieodwracalny zęby i wątrobę, a w wielu krajach ich sprzedaż nieletnim jest zakazana – napisał w poście.

    Eksperci Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) już w 1974 r. podali, że otyłość jest chorobą cywilizacyjną. Europejski Projekt Monitorowania Otyłości Dzieci w latach 2016-2017 prowadził badania COSI, które wykazały, że u niemal co trzeciego 8-latka zaobserwowano problem z nadwagą lub otyłością.