To już oficjalny koniec UPC Polska. Sieć w pełni połączyła się z inną siecią – Play i zniknęła. To ważna zmiana dla klientów, choć zapowiadana od miesięcy, więc przejście powinno odbyć się całkiem naturalnie. Co się zmienia?
Reklama.
Reklama.
"UPC to teraz Play. Z dniem 31 sierpnia 2023 r. następuje prawne połączeniespółek P4 i UPC Polska, które jest ostatnim formalnym etapem integracji rozpoczętej w kwietniu ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie spółki.
Zmianę widać choćby wpisując w przeglądarce internetowej upc.pl – strona taka już się nie wyświetli, zostaniemy automatycznie przeniesieni na stronę play.pl.
Proces ruszył w kwietniu 2022 r., kiedy to P4 przejęło UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł.
Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube TUTAJ.
"Dalszy rozwój po połączeniu operatorów pozwoli na zapewnienie klientom różnorodnych ofert dopasowanych do potrzeb nawet najbardziej wymagających użytkowników" – zapewnia spółka.
W komunikacie poinformowano też, że wraz z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego "UPC Polska staje się formalnie częścią spółki P4, która przejęła wszelkie prawa i obowiązki UPC Polska".
Oznacza to, że obecniklienci UPC Polska mogą nadal korzystać ze swoich usług na dotychczasowych warunkach. Zarówno czas trwania umów, wysokość opłat jak i dane rachunku bankowego do dokonywania wpłat pozostają niezmienione.
Jak zapewniono klientów – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dostępne będą na play.pl od piątku 1 września br.
Koniec UPC, od teraz to już Play
Wcześniej w INNPoland informowaliśmy, że – po zmianie właściciela – UPC Polska zmniejszyła aktywności reklamowe aż o trzy czwarte.
Po zmianie właściciela pracownicy UPC Polska zostali przeniesieni z biurowca Spark (przy al. Solidarności na warszawskiej Woli) do biura Neopark (na warszawskim Mokotowie), w którym mieści się siedziba P4.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Pod koniec 2022 r. Play obsługiwał 12,8 mln aktywnych klientów mobilnych. Z kolei UPC Polska liczył 1,57 mln klientów na koniec 2021 r.
Liberty Global, do którego należało wcześniej UPC Polska, to międzynarodowy operator szerokopasmowego internetu i telewizji. Działa w ponad 30 państwach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. Z kolei nowy właściciel UPC Polska (spółka P4) figurował wcześniej pod nazwą Netia Polska.